  • 1. Data: 2003-12-28 20:36:06
    Temat: godziny pracy BPHPBK I KB
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    Witam

    Chciałbym wiedzieć czy wiecie czy BPHPBK i KredytBank będą czynne 31 grudnia
    i w jakich godzinach
    W jakich godzinach będą się odbywały sesje przychodzące do tych banków w dn.
    31.12.2003
    Ktoś wie bo niemogę się zorientować na ich stronach niewidzę takich informacji.
    Jak ktoś ma konta w tych bankach niech napisze lub poda link

  • 2. Data: 2003-12-28 21:14:26
    Temat: Re: godziny pracy BPHPBK I KB
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-28 21:36, Użytkownik marcib napisał:

    > Chciałbym wiedzieć czy wiecie czy BPHPBK i KredytBank będą czynne 31 grudnia
    > i w jakich godzinach

    Nie wiem jak wszystkie, ale BPH-PBK we Wroclawiu na Ruskiej 51 od 8 do 14.

    > W jakich godzinach będą się odbywały sesje przychodzące do tych banków w dn.
    > 31.12.2003

    Tak jak w normalny dzien :)

    > Jak ktoś ma konta w tych bankach niech napisze lub poda link

    Ja mam ;-)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105