  • 21. Data: 2003-12-29 11:08:59
    Temat: Re: Lukas - jak placic mniej, niejasnosc w sprawie oplaty za token
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bsp1ic$fk7$1@inews.gazeta.pl...

    > Co do streszczania, to nie będę tracić czasu - przeczytaj wyjściowy
    > post i odpowiadaj na temat, a nie na swoje "widzimisię".

    Chcę to usłyszeć (przeczytać) od Ciebie. Chyba, że też nie rozumiesz o co
    chodzi?

  • 22. Data: 2003-12-29 11:12:12
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bsp16r$38j$...@n...onet.pl,
    kriskel <k...@p...onet.pl>:
    > Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No to mi napisz o co chodzi? Albo się nie wtrącaj.

    To ja zaproponuję, abyś "nie wtrącał się" do mojego wątku.

    --
    Robert

  • 23. Data: 2003-12-29 11:13:34
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Chcę to usłyszeć (przeczytać) od Ciebie. Chyba, że też nie rozumiesz o co
    > chodzi?

    Twoje "chcę" mam w głębokim poważaniu. Czytam sobie interesujący wątek, a Ty
    wyskakujesz z wypowiedziami nie wypiął ni przypiął. Dla mnie EOT, zwłaszcza
    że wreszcie ruszyłeś 4 litery i przeczytałes co trzeba, choć przeprosic
    Roberta oczywiście nie raczyłeś.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 24. Data: 2003-12-29 11:15:58
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    A tak serio, to nie zwróciłem uwagi na różnicę, bo wydało mi się absurdalne,
    żeby co miesiąc zakładać zlecenie stałe, więc skupiłem się na innej części.
    A w tym miejscu, o którym piszesz, sam dostawiłem sobie wyraz "wykonane"
    zamiast "założone".

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2003-12-29 11:17:32
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To ja zaproponuję, abyś "nie wtrącał się" do mojego wątku.

    Chodzi mi o to, żeby wytłumaczył jak jest mądrzejszy a nie mi ubliżał.

  • 26. Data: 2003-12-29 11:37:15
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    zwłaszcza
    > że wreszcie ruszyłeś 4 litery i przeczytałes co trzeba, choć przeprosic

    To go przepraszam. A ty mnie obraziłeś dokładnie w miejscu, w którym
    napisałem, że nie powinno się dosłownie brać zapisu z ulotki o comiesięcznym
    zakładaniu zlecenia stałego. Tu napisałeś, że chrzanię.
    Chyba zrobiłeś to z rozpędu nie zastanawiając się nad sensem mojej
    wypowiedzi.
    A we wcześniejszym moim poście (tam gdzie pisałem o przyznaniu się do błędu)
    nie zawarłem tego konkretnego stwierdzenia też z pośpiechu. Później już nie
    było sensu dopisywać sprostowania. Może tylko przeprosiny, czego nie
    zrobiłem.

  • 27. Data: 2003-12-29 11:53:03
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > że wreszcie ruszyłeś 4 litery i przeczytałes co trzeba, choć przeprosic

    :)))

    ...zaimponowałaś mi!

  • 28. Data: 2003-12-29 20:20:17
    Od: Krystek <k...@e...pl_>

    kriskel napisał:
    > Chodzi mi o to, żeby wytłumaczył jak jest mądrzejszy a nie mi ubliżał.

    nie trolluj...