  • 11. Data: 2002-04-23 18:25:21
    Temat: Re: Lukas - brudasy
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > i to ma ich zwalniac z utrzymywania czystosci? wiecej klientow - nie
    > sprzatamy. BTW Citek ma pania do sprzatania ktora sprzata od ok 8-9 rano,
    > Millennium tak samo.

    No daj spokoj. Zaraz pojde po jakies sciereczki i bedeswoja myl :)

  • 12. Data: 2002-04-23 18:31:32
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > Tydzien temu poszedlem zamknac konto - wtedy co mnie uderzylo to brud -
    > brudne klawiatury i pinpady. Myslalem ze tylko w tym jednym oddziale tak
    > jest. Oddalem karte i mialem sie zgosic po 10 dniach w celu ponownego
    > zlozenia dyspozycji zamkniecia. Dzis poszedlem do innego oddzialu - to
    > samo - klawiatury az lepjace sie od brudu, pinpady i inny sprzet tak samo.
    > OCHYDA - tak nie powinno byc w zadnym banku.
    > Jak jest w innych oddzialach? - czy to jest typowedla Lukasa?

    Sie pije kawke z klijentem przy kompie to tak jest... ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Wanias

  • 13. Data: 2002-04-23 18:32:04
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > No daj spokoj. Zaraz pojde po jakies sciereczki i bedeswoja myl :)

    swojej nie musisz ;-))) nie obslgujesz przy niej klientow ;-) chyba ze....
    ;-P

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2002-04-23 18:46:54
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > No daj spokoj. Zaraz pojde po jakies sciereczki i bedeswoja myl :)

    Jak stara to i tak bocznych stron klawiszy nie umyjesz bez jej zniszczenia.
    Lepiej kup sobie przez internet nową. Jutro będziesz już miał czystą:-)))

  • 15. Data: 2002-04-23 20:15:14
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > OCHYDA - tak nie powinno byc w zadnym banku.
    > Jak jest w innych oddzialach? - czy to jest typowedla Lukasa?

    Brudasy? To jak mam nazwac Pekao?

  • 16. Data: 2002-04-23 20:16:05
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > Jak jest w innych oddzialach? - czy to jest typowedla Lukasa?

    > JaKi

    W Swinoujsciu odzial jest czysty i schludny. Mila i blyskawiczna obsluga.
    Polecam ten bank.

    Pzd Travis

  • 17. Data: 2002-04-23 20:29:16
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl>
    napisał w wiadomości

    > Jak stara to i tak bocznych stron klawiszy nie
    umyjesz bez jej zniszczenia.

    Da radę, spoko, nic nie zniszczy. ja swoją
    klawiaturę (no i przy okazji myszke, podkładke i
    plitoa do tv oraz kalkulator postanowiłem umyć
    środkiem bardzo ekologicznym, nie jakimś tam
    specyfikiem na detergentach tylko najmocniejszym
    spirytusem (dodatkowo dezynfekuje).
    Na te okazje zkupiłem w monoplowym 0,25 litra, coś
    koło 96 %, spirytusu.
    Brud zszedł do zera, także z boku klawiszy (spirit
    na watce, nie oszczędać, nie zrobi zwarcia).
    Tyle sie tego tyle nawdychałem że mialem mały
    odlot :-))

    Sark

  • 18. Data: 2002-04-23 20:42:53
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > Brudasy? To jak mam nazwac Pekao?

    Syf, syfem a tu to jeszcze kolejki sa a jaka obsluga wyrachowana to sie w
    pale nie miesci.

    Pzd Travis

  • 19. Data: 2002-04-23 21:38:40
    Od: "Jaco" <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tydzien temu poszedlem zamknac konto - wtedy co mnie uderzylo to brud -

    [...]

    Może w ten sposób chcą zachęcić do korzystania z konta przez internet :))

    Jaco

  • 20. Data: 2002-04-24 07:27:02
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl> wrote in message

    > W Swinoujsciu odzial jest czysty i schludny. Mila i blyskawiczna obsluga.
    > Polecam ten bank.

    Jak nic bede teraz jezdzil z Wawy do Swinoujscia.