  • 21. Data: 2002-04-24 14:28:40
    Temat: Re: Lukas - brudasy
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "inkoguto" <p...@b...pl> writes:

    > Jak stara to i tak bocznych stron klawiszy nie umyjesz bez jej zniszczenia.

    Bajka. W starych klawiaturach klawisze mozna wyjac, sa "na wcisk".
    Dobrze myja sie w wodzie z mydlem, podobnie zreszta jak reszta plastiku.

    Wiem, nowe klawiatury kosztuja X * mniej niz czas poswiecony na umycie
    starej, tyle ze stara jest zrobiona na mikroprzelacznikach (a nie na
    jakiejs gumie), ma klik, jest wygodniejsza (palce mniej sie mecza),
    nie ma tych dziwnych klawiszy miedzy Ctrl i Alt (choc w sumie nadaja
    sie one do wprowadzania polskich znakow) itd.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 22. Data: 2002-04-24 15:00:15
    Od: Piotr Stelmaszyk <P...@g...net>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisal

    > Tydzien temu poszedlem zamknac konto - wtedy co mnie uderzylo to
    > brud - brudne klawiatury i pinpady. Myslalem ze tylko w tym jednym
    [ciach]
    > Jak jest w innych oddzialach? - czy to jest typowedla Lukasa?

    Poznanskim oddzialom nie mam nic do zarzucenia. Czysto, mila i
    zorientowana obsluga. Znaczy sie generalizowac nie mozna. Polecam.

    --
    pozdrowienia,
    Piotr

  • 23. Data: 2002-04-24 17:35:44
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    A co Wy tak do tych oddziałów ciagniecie ?
    Ja ostatni raz byłem w Lukasie odebrać VE i to tylko dlatego, że nie potrafili mi
    wysłać
    do domu :-(
    Grzegorz

    PS
    Ech.. internetowcy.

  • 24. Data: 2002-04-24 19:17:37
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > A co Wy tak do tych oddziałów ciagniecie ?

    mnie tam zawialo w celu zamkniecia konta - listownie sie nie dalo ;-)

    --
    JaKi

  • 25. Data: 2002-04-24 19:26:42
    Od: "Maciek - IGI" <U...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A co Wy tak do tych oddziałów ciagniecie ?
    > Ja ostatni raz byłem w Lukasie odebrać VE i to tylko dlatego, że nie
> [...]

    A bo Oni musza poogladac zywe kobietki w oddzialach i przyporzadkowac do
    tych seskwonych glosow z ...linii.
    ;-)

    Maciek - IGI
    \\igideus

  • 26. Data: 2002-04-25 10:18:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > nie ma tych dziwnych klawiszy miedzy Ctrl i Alt (choc w sumie nadaja
    > sie one do wprowadzania polskich znakow) itd.

    No tak - i spacja jest duza :) niektorych nowych jest tak mala.. A klawisze
    dodatkowe lubie :)

  • 27. Data: 2002-04-25 10:33:02
    Od: Piotr Stelmaszyk <P...@g...net>

    > A co Wy tak do tych oddziałów ciagniecie ?
    Widzisz, wbrew marzeniom niektorych, wciaz uzywa sie w tym kraju
    pieniadza papierowego, a gotowki przez Internet na konto nie
    da sie jeszcze przelac. Proste?

    --
    pozdrowienia,
    Piotr

  • 28. Data: 2002-04-25 17:41:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    23 Apr 02 22:29, Sark pisal do All:

    S> Brud zszedł do zera, także z boku klawiszy (spirit
    S> na watce, nie oszczędać, nie zrobi zwarcia).

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    MOZE ZROBIC ! - spirytus bardzo dobrze przewodzi prąd (w przeciwienstwie do
    benzyny ekstrakcyjnej)

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 29. Data: 2002-04-26 15:23:07
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > pieniadza papierowego, a gotowki przez Internet na konto nie
    > da sie jeszcze przelac. Proste?

    No, niby tak, ale pozostają jeszcze bankomaty z funkcją depozytową.
    To co prawda nie jest juz takie proste, ale jakoś chyba można się nauczyć obsługiwać

    funkcję co ? ;-)))
    Grzegorz

  • 30. Data: 2002-04-26 17:16:51
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > No, niby tak, ale pozostają jeszcze bankomaty z funkcją depozytową.

    tyle ze maja je tylko 2 banki w Polsce - Citi i niektore PKO BP

    --
    JaKi