  • 1. Data: 2002-04-23 13:13:56
    Temat: przewalutowania Visa
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Hey
    Ile rzeczywiście Visa pobiera tych opłat?
    Jeśli mam np. dwie karty 1) VE z opłatą 3% min. 4 zł 2) Maestro z opłatą
    3,5% min. 10 zł
    i wypłacam w strefie Euro, to jaką kartą opłaca mi się bardziej wypłacać?
    Jakie są widełki dla każdej z tych kart?
    Raczej nie wypłacam dużych kwot...

    Marcin Lubojański
    ---
    ----==== www.tramping.slask.prv.pl ====----
    -- niusy turystyczne ze Śląska
    -- relacje z wypraw trampingowych
    -- tablica ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy'
    ----==============================----

  • 2. Data: 2002-04-23 21:07:46
    Temat: Re: przewalutowania Visa
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:aa3mp9$prh$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    http://www.ebanki.pl/artykuly/karty_i_kursy.html

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 3. Data: 2002-04-23 21:23:03
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    > http://www.ebanki.pl/artykuly/karty_i_kursy.html

    Niestety brak w porównaniu VE czy VC z Multibanku :-(((

    Marcin Lubojański
    ---

  • 4. Data: 2002-04-24 06:42:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:aa4jan$5df$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > Niestety brak w porównaniu VE czy VC z Multibanku :-(((

    Tak samo jak VE mBanku.

    Maciej

  • 5. Data: 2002-04-24 07:10:56
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    > Tak samo jak VE mBanku.

    VE mbanku to akurat tam jest.

    Ale ja chciałem porównać VE i Maestro z BZ WBK oraz VC i VE z Multibanku

    Marcin Lubojański
    ---

  • 6. Data: 2002-04-24 08:02:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:aa5lrf$hi6$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > VE mbanku to akurat tam jest.
    >
    > Ale ja chciałem porównać VE i Maestro z BZ WBK oraz VC i VE z Multibanku

    Wiem, ze jest :). Kurs kart Multi jest taki sam jak dla kart mBanku. Dlatego
    napisalem, ze tak samo jak VE mBanku. Mam nadzieje, ze teraz wszystko jasne
    ;).

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 7. Data: 2002-04-24 08:06:18
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

> [...]
    Dlatego
    > napisalem, ze tak samo jak VE mBanku. Mam nadzieje, ze teraz wszystko

    Prawie. Bo są inne opłaty.
    No ale to już mogę sobie policzyć samemu...

    Marcin Lubojański
    ---

  • 8. Data: 2002-04-24 12:57:37
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    > Dlatego
    > jasne
    >
    > Prawie. Bo są inne opłaty.
    > No ale to już mogę sobie policzyć samemu...

    Kurde, wychodzi na to że Maestro z WBK jednak tańsza. Dziwne to trochę ....

    Marcin Lubojański
    ---