  • 11. Data: 2007-04-12 21:12:48
    Temat: Re: Lukas bank pytanie o e-konto Pro
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Sierp wrote on 2007-04-12 16:52:

    > i co robia z wynikiem? :)
    > bo jezeli to wg ciebie jest saldo, to znaczy, ze trzeba miec 150tys na
    > rachunku, aby miec je powyzej 5tys ;-)
    ???
    Jestem ciekaw jak Ci to wyszło. Możesz policzyć?

    Michał M

  • 12. Data: 2007-04-13 18:59:51
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Karol napisał(a):

    > Zastanów się, co napisałeś.
    > Podpowiem: 5000*30=150 000.

    wiem ile jest 5000*30 - o tym wlasnie napisalem

    > O średniej słyszałeś?

    nie, skąd ;-)

    "Sumują salda na koniec każdego dnia i dzielą przez liczbę dni w miesiącu"

    wiec jezeli saldo na koniec dnia dziela przez liczbe dni w miesiacu,
    i aby saldo wyszlo powyzej 5000pln, to na koniec dnia trzeba miec
    150tys, aby po podzieleniu przez 30 wyszlo 5tys pln

    Dlatego pytam, co robia z wynikiem salda na koniec dnia. Jak rozumiem,
    saldo to to, co sie ma w danym momencie na rachunku (+ lokaty)

    Sierp

  • 13. Data: 2007-04-13 20:03:59
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Dnia Fri, 13 Apr 2007 20:59:51 +0200, Sierp napisał(a):

> [...]

    > Dlatego pytam, co robia z wynikiem salda na koniec dnia. Jak rozumiem,
    > saldo to to, co sie ma w danym momencie na rachunku (+ lokaty)

    Sumują salda = na koniec każdego dnia biorą saldo i gdzieś je w systemie
    zapisują. Na koniec miesiąca suma jest dzielona przez liczbę dni w
    miesiącu.

    Mam nadzieję, że Ty się tylko zgrywasz i to, co napisałem jest Ci zupełnie
    niepotrzebne ;)

  • 14. Data: 2007-04-15 20:06:13
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 11 Apr 2007 22:49:42 +0200, "ISIA" <i...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Maciej Maciejewski" <m...@g...pl> napisał w
    >wiadomości news:evimv3$gio$1@inews.gazeta.pl...
    >e-
    >red
    >banku.
    >
    >Oprocz tego co przedpiscy wymienili:
    >
    >Fajne rozwiazania:
    >- 3% oprocentowanie konta biezacego :-)
    >- jesli splata karty kredytowej tez z Lukasa wypada w dzien wolny od pracy i
    >ustawisz przelew na ten wlasnie dzien to karte uwaza sie za splacona w
    >terminie (mimo, ze nic innego w tym czasie nie jest obslugiwane)

    chyba masz na myśli sobotę, bo jeśli chodzi o niedziele i święta, to
    nie robią łaski - to wynika z KC.

    >- poczta wewnetrzna z panelu korzystania z konta - cos jak infolinia, ale
    >nie trzeba placic za polaczenie ;-)

    Działa, ale ergonomia do kitu.

    --
    Jarek Andrzejewski