  • 11. Data: 2002-02-23 08:33:42
    Temat: Re: Lukas VC
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Artur O." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a56cdv$ft9$1@news.tpi.pl...
    : Wada posiadania karty kredytowej w tym samym banku co konto jest to ze
    : otrzymujac taka karte de facto podpisujesz umowe kredytowa.

    Nie miałem konta w WBK a dostając ich KK też podpisałem umowę kredytową.

    Amehat

  • 12. Data: 2002-02-23 08:41:20
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl____> napisał w wiadomości
    : Moje oczekiwanie co do nowej karty kredytowej jest takie, ze musi sie sama
    : splacac z konta, w lukasie nie ma na to najmniejszych szans

    W Citku możesz ustawić automatyczną spłatę KK. Albo kwota minimalna albo
    pełna.

    Amehat

  • 13. Data: 2002-02-23 11:29:34
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ale to oczywiscie jest teoria, i tak najwazniejsze jest jak sie
    > spodobasz bankowi.

    Tak jest -facet w krawacie jest bardziej wiarygodny niż bez :-))
    I bardziej sprytny, przez co banki łatwiej topią większe pieniądze :-))
    A ja muszę wypełniać stosy papierów, żeby zwiększyc linię kredytową lub
    limit na kk, czy wogóle dostać jakąkolwiek kartę wypukłą :-(((
    Eee.. szkoda pisania- czy to coś zmieni ?
    Grzegorz