  • 1. Data: 2002-02-22 14:27:44
    Temat: Re: czy wszystkei banki musza zrobic cos antyklientowi
    Od: "Radek \(Jogurcik\)" <c...@p...onet.pl>

    > mbank ..platna karta..a klienci na razie nei pa pa ale karta pa pa

    platna karta?

    jak to?

  • 2. Data: 2002-02-22 14:29:35
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 22, 2002 at 03:27:44PM +0100, Radek (Jogurcik) wrote:

    > platna karta?
    >
    > jak to?

    Przeczytaj dyskusje mniej wiecej 3 tygodnie temu. Dostepne rowniez na
    forum mbanku (problem, a nie archiwa pbb ;-)))

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-02-22 14:35:30
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

    inteligo - oplaty ...a klinci pa pa
    lg..chodza pogloski an pbb ze kupi go nordea a tam bedzie platne ...a
    klienci pa pa
    mbank ..platna karta..a klienci na razie nei pa pa ale karta pa pa

    i po co to wszystko przeciez taki mbank mial (ma) duze szanse na przejecie
    klientow Inteligo i LG :(( ehhh Polska

  • 4. Data: 2002-02-22 15:53:15
    Od: "minik" <m...@n...org>

> [...]
    > mbank ..platna karta..a klienci na razie nei pa pa ale karta pa pa
    >
    > i po co to wszystko przeciez taki mbank mial (ma) duze szanse na przejecie

    I mam uwierzyc ze ludzie zaczna trzymac kase w skarpetach?

  • 5. Data: 2002-02-22 22:00:25
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "minik" <m...@n...org> wrote in message

    > I mam uwierzyc ze ludzie zaczna trzymac kase w skarpetach?

    Nie wiem dlaczego wszystkim się wydaje, że jak bank wprowadzi opłatę za coś
    tam, to wszyscy klienci od tego banku odejdą? Dla normalnego klienta,
    posiadającego w takim e-banku troszkę kasy, fakt czy jest tam pobierana
    opłata w wysokości paru złotych nie ma najmniejszego znaczenia. Natomiast
    dla osoby która kolekcjonuje sobie bezpłatne karty bankowe, bezpłatne
    rachunki - to i owszem - każda taka opłata wprowadza poważne trudności w
    przeżyciu do następnego kieszonkowego...

  • 6. Data: 2002-02-22 22:36:16
    Od: "Radek \(Jogurcik\)" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > rachunki - to i owszem - każda taka opłata wprowadza poważne trudności w
    > przeżyciu do następnego kieszonkowego...

    wez pod uwage fakt ze najbezpieczniej jest miec konto w n bankach gdzie n =
    [twoj kapital / 1,000 euro]

    dzieki temu w razie bankructwa masz gwarancje wyplacenia 100% srodkow.

    a jak wiadomo, im mniej oplat tym lepiej

    pozdrawiam, Radek

  • 7. Data: 2002-02-22 22:42:44
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 22, 2002 at 11:36:16PM +0100, Radek (Jogurcik) wrote:

> [...]
    >
    > dzieki temu w razie bankructwa masz gwarancje wyplacenia 100% srodkow.
    >
    > a jak wiadomo, im mniej oplat tym lepiej

    ;-)))

    Az tak to nie, ale staram sie jakos istotnie 2x1k euro nie przekraczac
    w banku.

    To sie nazywa pelne zaufanie do sektora bankowego ;-)

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-02-23 07:16:08
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message

    > ;-)))
    >
    > Az tak to nie, ale staram sie jakos istotnie 2x1k euro nie przekraczac
    > w banku.
    >
    > To sie nazywa pelne zaufanie do sektora bankowego ;-)

    Ale czy to przypadkiem nie jakas przesada? Wydaje mi sie, ze mimo wszystko
    warto poniesc pewne ryzyko (10% srodków...) - a ryzyko to w wiekszosci
    przypadków jest raczej minimalne - a benefity stad plynace sa raczej
    oczywiste - nie tylko wygoda, ale takze czesto wyzsze oprocentowanie które
    mozna otrzymac od wiekszego kapitalu.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-02-23 15:15:21
    Od: "nicolas" <s...@w...pl>

> [...]
    >rachunki - to i owszem - każda taka opłata wprowadza poważne trudności w
    >przeżyciu do następnego kieszonkowego...

    W pełni popieram.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 10. Data: 2002-02-23 15:21:21
    Od: "kriscop" <k...@w...pl>

    > - a benefity stad plynace sa raczej
    > oczywiste - nie tylko wygoda, ale takze czesto wyzsze oprocentowanie które
    > mozna otrzymac od wiekszego kapitalu.

    ciekawe gdzies to w bajkach wyczytal ?
    bo o dziwo mi mo , ze banki maja wiecej kasy w przypadku stawiania na
    glowny rachunek , ja tak postawilem na bsk , to po przejeciu przez wiekszego
    wprowadzaja wieksze oplaty , np. konta trzeba bylo zamienic na konta z lwem
    z tym , ze zamiast podobnego akiety wybralem inny , tez za 7 zl , nie bede
    odwiedzal oddzialu , no ze chyba zrobie wplate jak bede mial daleko np. go
    Lg.
    no tak w szczegolnosci na 3 % na rorze i kredyty na 19% , jesli to masz na
    mysli... to jest chyba zle.
    a pamietaj ze jest belkowe , wiec juz od teraz kasa bedzie takie banki
    omijac, a ze u mnie raz wchodzi by potem szybko wyjsc , to po co mam jeszcze
    komus doplacac i tracic?

    a niby lokaty ?
    jesli to i to masz na mysli , to chyba net ma taki sam na rachunku bierzacym
    ?

    widzisz
    poslugujesz sie argumentami , ktore w obecnej dobie bardzo latwo obalic i
    obrocic przeciwko tobie.

    a wiesz nie chcialbym byc w roli bankowca(-ow) , gdyby sie okazalo ze bank ,
    ktorym mam kase splajtowal , juz nie te czasy i nie takie koszta , ktore sie
    przy obsludze na ich "prace" ponosi !