  • 1. Data: 2002-02-22 14:42:20
    Temat: Lukas VC
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    Od tygodnia mam w Lukasie e-konto. Jesli je zmienie na pro i bede chcial VC,
    to beda jakies klocki? Bo wplywow jeszcze zadnych (no moze jakies tam
    drobne) nie bylo na konto. Jakie papieru bedzie trzeba doniesc
    (zaswiadczenie o zarobkach wystarczy?) i jak dlugo sie czeka od zlozenia
    wniosku do wydania karty? Jak w ogole przebiega takie staranie sie?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 2. Data: 2002-02-22 15:50:13
    Temat: Re: Lukas VC
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (zaswiadczenie o zarobkach wystarczy?) i jak dlugo sie czeka od zlozenia
    > wniosku do wydania karty? Jak w ogole przebiega takie staranie sie?

    chcesz placic 7 zl za VC :-)) w wbk bedzie to chyba taniej i wg mnie lepiej
    niz w lukasie
    mam ich VC wazna jeszcze kilka mies - ale nie przedluze jej - tylko pojde do
    WBK - chyba - ze jakas inna oferta sie pojawi (teoretycznie zapowiadaja ja i
    w mbanku i w inteligo)
    (U mnie zalozenie trwalo ok 2 tyg - wszystko korespondencyjnie)

    Moje oczekiwanie co do nowej karty kredytowej jest takie, ze musi sie sama
    splacac z konta, w lukasie nie ma na to najmniejszych szans

  • 3. Data: 2002-02-22 16:06:29
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Krab" <k...@h...pl____> wrote in message news:a55pbg$d0o$1@news.tpi.pl...
    > chcesz placic 7 zl za VC :-)) w wbk bedzie to chyba taniej i wg mnie
    lepiej
    > niz w lukasie
    Czy ja wiem. Ceny kart porownywalne. Zaloze jakas lokate, co by nie placic
    za prowadzenie konta.

    A co z nia nie tak?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 4. Data: 2002-02-22 16:29:44
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Moje oczekiwanie co do nowej karty kredytowej jest takie, ze musi sie sama
    > splacac z konta, w lukasie nie ma na to najmniejszych szans

    KK -sama spłacać się z konta ???
    To oczekujesz raczej karty charge.
    Którą kartę kredytową mozna tak powiązać z kontem ? I jak chcesz to robić -
    PZ, czy zlecenie stałe na zmienną kwotę ?
    WBK takie coś oferuje ?
    Tylko po co?- W razie postępowania reklamacyjnego musisz pamiętać o
    odwołaniu zlecenia oprócz złożenia reklamacji.
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-02-22 16:31:44
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    do
    > WBK - chyba - ze jakas inna oferta sie pojawi (teoretycznie zapowiadaja ja

    W mBanku zpowiadają kredytówkę ? W inteligo też ?
    Coś mnie chyba ominęło :-))
    Grzegorz

  • 6. Data: 2002-02-22 19:04:52
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > KK -sama spłacać się z konta ???
    > To oczekujesz raczej karty charge.
    > Którą kartę kredytową mozna tak powiązać z kontem ? I jak chcesz to
    robić -
    > PZ, czy zlecenie stałe na zmienną kwotę ?

    jest mi to obojetne, i tak to musze placic, lepiej by wykonalo sie samo

    > Tylko po co?- W razie postępowania reklamacyjnego musisz pamiętać o
    > odwołaniu zlecenia oprócz złożenia reklamacji.

    zlozenie reklamacji nie zwalnia z obowiazku zaplacenie - wiec taki argument
    mi lata

    >WBK takie coś oferuje ?

    nie - ale ludze sie, ze zrobi to inteligo, bo tylko ta plotka powstrzymuje
    mnie jeszcze przed zamknieciem tam konta

  • 7. Data: 2002-02-22 19:40:10
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > jest mi to obojetne, i tak to musze placic, lepiej by wykonalo sie samo

    Wątpię, żeby w WBK mieli taką usługę, a jeśli juą to na pewno musiałbyś u
    nich założyć konto.

    > zlozenie reklamacji nie zwalnia z obowiazku zaplacenie - wiec taki
    argument
    > mi lata

    Moze tak, a może nie- jak Cię trafią na kwotę przewyższającą limit, to wtedy
    co ?- Zapłacisz i będziesz czekał na rozpatrzenie ?
    Poza tym lepiej mieć swoje pieniążki u siebie na koncie, anie w banku, który
    ma jakiś czas na rozpatrzenie reklamacji i najczęściej oddając kwotę
    milczeniem pomija odsetki które Ty mogłeś w tym czasie z niej uzystać (no bo
    skąd ma wiedzieć gdzie trzymasz pieniądze ? :-))

    >WBK takie coś oferuje ?
    >
    > nie - ale ludze sie, ze zrobi to inteligo, bo tylko ta plotka powstrzymuje
    > mnie jeszcze przed zamknieciem tam konta

    Inteligo przymierza się do kredytówki ? Czy też chodzi o zwykłą debetową VC
    ?
    Chyba wiesz, że są różnice ?
    Zmierzam do tego, że VC Lukasa wychodzi chyba taniej o ile ma się ekonto bez
    wyciągów, tokena i płaci się tylko za kartę.
    Zresztą kk w Lukasie nie wymaga konta, więc o co chodzi ? Tylko o samoczynne
    spłacanie zadłużenia ?
    Jak znajdziesz rozwiązanie, to fajnie by było, gdybyś napisał na grupę - też
    bym skorzystał :-)
    Ja na razie uważam, że jajecznica jest lepsza od VC WBK - łatwiej ją dostać,
    a ze zmianą limitu też nie ma problemu :-)
    Btw. całkiem niedawno ktoś napisał wątek "casus WBK", czy jakoś tak. Decyzję
    odejścia z Lukasa poprzedź lekturą i polecam najpierw wyrobić sobie VC WBK,
    a potem rezygnować z Lukasa :-), bo można się dowiedzieć, że w jednym banku
    stać kogoś na kartę, a w drugim niestety mają inne spojrzenie na tą samą
    sprawę.
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 8. Data: 2002-02-22 19:43:18
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > robić -
    >
    > jest mi to obojetne, i tak to musze placic, lepiej by wykonalo sie samo

    Już wiem- millenium ma zdaje się Amexa tak powiązanego z kontem, że
    deklaruje się kwotę (procentowo) jaką chce się spłacić po zakończeniu okresu
    rozliczeniowego.
    Pytanie tylko, czy jesteś aż tak zdesperowany, żeby przejść do millenium ?
    ;-))
    Grzegorz
    PS
    Mnie też ten Amex kusił ;-))

  • 9. Data: 2002-02-22 21:15:31
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    > Od tygodnia mam w Lukasie e-konto. Jesli je zmienie na pro i bede chcial
    VC,
    > to beda jakies klocki?

    Wada posiadania karty kredytowej w tym samym banku co konto jest to ze
    otrzymujac taka karte de facto podpisujesz umowe kredytowa. A wiec jesli
    kiedys bedziesz chcial w tym samym banku wziac kredyt twoje mozliwosci
    kredytowe zostana pomniejszone o uzyskany limit kredytu na karcie.

    Jesli jestes w IDEi mozesz dostac za darmo doskonala karte z WBKu IDEA
    Profit. Potrzeba zaswiadczenia o zarobkach minimum 1500 netto ale karta jest
    rewelacyjna. Jesli sie ubiegasz o KK w Lukasie podobne warunki bedziesz
    musial spelnic ale: placisz za karte ( nawet w PRO placisz za drugi rok
    karty), nie masz podgladu transakcji karty przez www, nie nabijasz sobie
    Profitow, zmniejszasz sobie mozliwosci kredytowe.

    AO

  • 10. Data: 2002-02-22 21:35:02
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 22, 2002 at 10:15:31PM +0100, Artur O. wrote:

> [...]
    > kiedys bedziesz chcial w tym samym banku wziac kredyt twoje mozliwosci
    > kredytowe zostana pomniejszone o uzyskany limit kredytu na karcie.

    Od tego to banki maja BIK. Jesli by sie opierac na tym co piszesz to
    wtedy latwiej argumentowac ('splacam w terminie').

    Ale to oczywiscie jest teoria, i tak najwazniejsze jest jak sie
    spodobasz bankowi.

    --

    --w