  • 1. Data: 2003-06-20 13:24:29
    Temat: [Lukas] Nie dziala aktualizacja salda...
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Od dwóch godzin próbuję zaktualizować saldo w e-bank.lukas.com.pl
    a skubaniec odpowiada po pół godziny namysłu "serwer zajęty,
    spróbuj później". Jakie później?
    --
    ( . '">
    ) L_

  • 2. Data: 2003-06-20 13:40:43
    Temat: Re: [Lukas] Nie dziala aktualizacja salda...
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik jaszczur pisze:

    > Od dwóch godzin próbuję zaktualizować saldo w e-bank.lukas.com.pl
    > a skubaniec odpowiada po pół godziny namysłu "serwer zajęty,
    > spróbuj później". Jakie później?
    Na szczęście działa pani na lukaslinii. Może się czepiam, ale czy
    wiecie, że pani na lukaslinii się podwójnie zabezpiecza? Trzeba
    wklepać tonowo jakiś kod, a później werbalnie go przekazać tej
    pani. Za każdym razem inne literki losują. ;->
    --
    ( . '">
    ) L_

  • 3. Data: 2003-06-20 14:00:40
    Od: r...@r...pl

    jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> wrote:
    > Od dwóch godzin próbuję zaktualizować saldo w e-bank.lukas.com.pl
    > a skubaniec odpowiada po pół godziny namysłu "serwer zajęty,
    > spróbuj później". Jakie później?

    konczy sie czerwiec, czyli 2 kwartal.
    moze juz zaczeli naliczac odsetki za drugi kwartal, zeby nie bylo jak
    3 m-ce temu :))), ze weszly na konto jakos tak nie za predko...

    pozdrawiam

    romekk

    :-))))
    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

  • 4. Data: 2003-06-21 21:13:08
    Od: "dracula" <d...@h...pl>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    ome.or.workplace.pl...
    > Od dwóch godzin próbuję zaktualizować saldo w e-bank.lukas.com.pl
    > a skubaniec odpowiada po pół godziny namysłu "serwer zajęty,
    > spróbuj później". Jakie później?
    cierpliwości jaszczurko :-*
    :-)

  • 5. Data: 2003-06-21 22:10:46
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    ome.or.workplace.pl...

> [...]
    > wklepać tonowo jakiś kod, a później werbalnie go przekazać tej
    > pani. Za każdym razem inne literki losują. ;->

    Nie trzeba. Można się połączyć z konsultantem bez logowania do serwisu IVR.
    A fakt ponownej autoryzacji numerem PESEL i telekodem u konsultanta po
    wcześniejszym zalogowaniu do IVRa jest ciut bezsensowny...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 6. Data: 2003-06-21 22:14:06
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bd2l65$j49$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

> [...]
    > serwisu IVR. A fakt ponownej autoryzacji numerem PESEL i telekodem u
    > konsultanta po wcześniejszym zalogowaniu do IVRa jest ciut

    Prawda - ale najwyrazniej autoryzacja automatyczna nie "dziedziczy" sie na
    konsultanta, wiec mozna ja sobie w Lukasie spokojnie podarowac, bo nic nie
    daje.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-06-21 22:15:19
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A fakt ponownej autoryzacji numerem PESEL i telekodem u konsultanta po
    > wcześniejszym zalogowaniu do IVRa jest ciut bezsensowny...

    ...i wynika raczej nie z potrzeby zabezpieczenia, a z nieudolności / tandety
    banku / jego systemu.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 8. Data: 2003-06-21 22:18:28
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Prawda - ale najwyrazniej autoryzacja automatyczna nie "dziedziczy" sie na
    > konsultanta, wiec mozna ja sobie w Lukasie spokojnie podarowac, bo nic nie
    > daje.

    Z kolei w VW jest dokładnie odwrotnie, a to ten sam system.
    Musisz zalogować się w automacie. Inaczej nic nie załatwisz - konsultant
    odeśle Cię do logowania...

    Dla niewtajemniczonych jest to wkurzające, jeśli trzeba długo czekać na
    połączenie a sprawa jest pilna...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 9. Data: 2003-06-21 22:22:42
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bd2ljq$k1l$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > Z kolei w VW jest dokładnie odwrotnie, a to ten sam system.
    > Musisz zalogować się w automacie. Inaczej nic nie załatwisz -
    > konsultant odeśle Cię do logowania...

    Dzieki za hint - niedlugo mnie to czeka, to bede wiedzial.

    > Dla niewtajemniczonych jest to wkurzające, jeśli trzeba długo czekać
    > na połączenie a sprawa jest pilna...

    Dzis logowalem sie do IVR ustanowic wlasny telekod i slowo daje, ze gdybym
    nie czytywal grupy, nie wiedzialbym, czym sie zalogowac - glos mowi o
    "numerze rachunku", a instrukcja-ksiazeczka o "identyfikatorze klienta".

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-06-21 22:24:59
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    > nie czytywal grupy, nie wiedzialbym, czym sie zalogowac - glos mowi o
    > "numerze rachunku", a instrukcja-ksiazeczka o "identyfikatorze klienta".

    Masz rację. Jest to niejasne. Mnie dopiero konsultant poinformował co to
    identyfikator - że to drugi człon numeru rachunku.

    Ale jak zmienią numery na NRB to będą to musieli jakoś zmienić...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782