  • 1. Data: 2003-06-20 12:53:04
    Temat: Re: Plus Konto a eMAX
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boa" <b...@b...usunto.wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:bd9frc$9l8$1@news.mch.sbs.de...
    > Witam!
    >
    > Czy ktoś zna jakieś znaczące różnice (poza oprocentowaniem) pomiędzy Plus
    > Kontem w VW a eMAXem w mBanku?
    >
    > Zamierzam otworzyć sobie jakiś rachunekj oszczędnościowy i nie wiem, co
    > wybrać. Doradźcie!

    Na RORa to one się nie nadają. A do oszczędzania to i owszem. Otwórz oba.
    eMax jest bardziej on-line, ale Plus Konto ma troche wyższe oprocentowanie.
    Jako RORy otwórz eKonto i e-direct :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-06-24 12:56:15
    Od: "Boa" <b...@b...usunto.wroc.pl>

    > Na RORa to one się nie nadają.

    No dlatego napisałem "rachunek oszczędnościowy" a nie
    oszczędnościowo-rozliczeniowy ;-)

    > Otwórz oba.

    Ale po co?

    > eMax jest bardziej on-line, ale Plus Konto ma troche wyższe
    oprocentowanie.

    Co to znaczy "bardziej on-line"? Przecież Plus też ma dostęp przez Internet,
    itp...

    > Jako RORy otwórz eKonto i e-direct :-))

    mam eKonto, wystarczy póki co ;-)

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 4. Data: 2003-06-24 13:00:32
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > No dlatego napisałem "rachunek oszczędnościowy" a nie
    > oszczędnościowo-rozliczeniowy ;-)

    > Ale po co?

    bo w mBanku to ostatnio dosc czesto karty nie dzialaja na przyklad.... i
    dobrze miec wtedy przy sobie dzialajaca karte :)

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2003-06-24 13:12:11
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Tue, 24 Jun 2003 15:00:32 +0200, $Szalony_Kapelusznik$
    <s...@w...pl> napisał:

    > bo w mBanku to ostatnio dosc czesto karty nie dzialaja na przyklad.... i
    > dobrze miec wtedy przy sobie dzialajaca karte :)

    Tyle, ze w Plus Koncie kart nie ma.... ale to szczegol, prawda?
    :-)

    M.

  • 6. Data: 2003-06-24 13:19:48
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    > Ale po co?

    Aby przerzucać środki, gdy zmieni się oprocentowanie. Choć w dzisiejszych
    czasach, to już chyba bez różnicy

    > Co to znaczy "bardziej on-line"? Przecież Plus też ma dostęp przez
    Internet,
    > itp...

    Ale stan aktualizuje się rzadziej niż w mBanku. Choć dla konta
    oszczędnościowego, to nie ma znaczenia :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 7. Data: 2003-06-24 14:18:00
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > Tyle, ze w Plus Koncie kart nie ma.... ale to szczegol, prawda?

    Zalozylem ze jak sobie otworzy PlusKonto to i e-direct'a. Wydaje mi sie to
    logiczne !

    MAd Hat
    ter

  • 8. Data: 2003-06-24 18:03:10
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Boa"

    > Czy ktoś zna jakieś znaczące różnice (poza oprocentowaniem) pomiędzy Plus
    > Kontem w VW a eMAXem w mBanku?

    Z eMax jest wyjściowy przelew tylko na jeden rachunek. Z Plus Konta możesz
    mieć wiele zdefiniowanych przelewów.

    Bogdan B.

  • 9. Data: 2003-06-24 20:22:48
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bda3q5$llm$...@n...news.tpi.pl,
    Bogdan B. <b...@h...pl>:
    > Użytkownik "Boa"

    > Z eMax jest wyjściowy przelew tylko na jeden rachunek. Z Plus Konta
    > możesz mieć wiele zdefiniowanych przelewów.

    Do eMaksa dostepna karta (choc droga - 36zl/rok). Do PlusKonta nie.

    Jesli chodzi o oszczedzanie, to bardziej istotna od powyzszych moze byc
    oferta lokat terminowych w ramach tych rachunkow - obejrzyj sobie oferty obu
    bankow. W VW masz lokaty o duzej elastycznosci terminow zapadalnosci. Wiele
    osob chwalilo sobie lokaty o stalym %% w VW, ale to ma wiekszy sens tylko w
    okresach spadajacych stop.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-06-24 21:24:26
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Tue, 24 Jun 2003 16:18:00 +0200, $Szalony_Kapelusznik$
    <s...@w...pl> napisał:

    > Zalozylem ze jak sobie otworzy PlusKonto to i e-direct'a. Wydaje mi sie
    > logiczne !

    To teraz pomysl logicznie i odpowiedz - co laczy karty mBanku i VWBD :-)

    M.