  • 1. Data: 2003-06-20 09:21:43
    Temat: Ku przestrodze kredyty ....
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    Bank Węgier podniósł wysokość stóp procentowych o 200 punktów bazowych
    (PAP, JB/ 20.06.2003, godz. 11:14)

    Narodowy Bank Węgier już drugi raz w ciągu dwóch tygodni podniósł wysokość
    stóp procentowych celem ratowania tracącego na wartości forinta. Podstawowa
    stopa NBH została podniesiona w czwartek z 7,5 proc. do 9,5 proc.

    http://waluty.onet.pl/747410,wiadomosci.html

    Tak czy siak kredyt walutowy czy zlotowy nie uchroni nas przed zawirowaniami

    Moje zdanei jest takie ryzykowalutowe albo wzrost % przy rodzimej walucie
    ... wybor nalezy do ciebie....

    PZDR

  • 2. Data: 2003-06-20 10:26:48
    Temat: Re: Ku przestrodze kredyty ....
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    Podstawowa
    > stopa NBH została podniesiona w czwartek z 7,5 proc. do 9,5 proc.

    Ciekawe jak to skomentuja wybrancy naszego kraju.
    Wszak na Wegrzech teraz stopy sa wyzsze niz w Polsce.
    (nie mam na mysli % kredytow w banku bo to inna spiewka).
    Ciekawe czy teraz Wegrom wzrosnie bezrobocie z obecnych 5 % do
    np 18 %. Bo w Polsce winnym wszystkich nieszczesc a w szczegolnosci
    bezrobocia jest Balcerowicz ze swoimi wysokimi stopami procentowymi
    - tak przynamniej glosza ci ktorych Polacy wybrali w wyborach do Parlamentu.

    PiotR

  • 3. Data: 2003-06-20 10:54:58
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

    A jak mają skomentować. Dużo łatwiej im się teraz rządzi bo maja głównego
    winnego - Balcerowicza

    wcześniej gdy rządzili Państwem przez 45 lat - nie mieli Balcerowicza, mogli
    pieniędzy drukować ile tylko maszyny drukarskie wytrzymają i też im było źle
    Tyle że wtedy winni byli rewizjoniści z Bonn i wredny Ronald Regan

    - czyli winny zawsze sie znajdzie jak się dobrze poszuka

  • 4. Data: 2003-06-20 11:34:05
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > Ciekawe czy teraz Wegrom wzrosnie bezrobocie z obecnych 5 % do
    > np 18 %.
    Wedlug spisu powszechnego u nas jest 21,2% bezrobotnych :( , a Balcerowicz
    musi odejsc ;)

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 5. Data: 2003-06-20 21:44:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl> writes:

> [...]
    > pieniędzy drukować ile tylko maszyny drukarskie wytrzymają i też im było źle
    > Tyle że wtedy winni byli rewizjoniści z Bonn i wredny Ronald Regan

    O to to. I Zelazna Dama do spolki.

    Niekonczace sie kolejne etapy reformy tez juz mielismy chyba?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator