  • 11. Data: 2003-06-22 06:15:39
    Temat: Re: [Lukas] Nie dziala aktualizacja salda...
    Od: "kasza" <k...@2...pl.nospam>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bd2m01$kpj$1@news.onet.pl...
    > Masz rację. Jest to niejasne. Mnie dopiero konsultant poinformował co to
    > identyfikator - że to drugi człon numeru rachunku.
    >
    > Ale jak zmienią numery na NRB to będą to musieli jakoś zmienić...

    chyba jednak nie beda musieli. przeciez w takim mbanku numer klienta ma sie
    nijak do jego konta.

    --
    kasza

  • 12. Data: 2003-06-22 09:47:42
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "kasza" <k...@2...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > chyba jednak nie beda musieli. przeciez w takim mbanku numer klienta ma
    sie
    > nijak do jego konta.

    Chodziło mi o sposób informowania o tym, co jest identyfikatorem.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 13. Data: 2003-06-22 10:02:33
    Od: "kasza" <k...@2...pl.nospam>

    > Chodziło mi o sposób informowania o tym, co jest identyfikatorem.

    to sie zgadza - nawet vlinek z ktorym rozmawialem nie powiedzial mi co mam
    wklepac jako identyfikator. chyba ze wyczol w glosie ze wiem? :)

    tak czy inaczej jest to do poprawki.

    --
    kasza

  • 14. Data: 2003-06-23 05:54:33
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik dracula pisze:

    > cierpliwości jaszczurko :-*
    > :-)
    O! Zamiast się szlajać po pl.biznes.banki mogłabyś być
    wiesz gdzie. Zobaczyłbym te Twoje słynne uderzenie ;-)
    --
    '''..\
    < _| (