  • 21. Data: 2002-05-08 13:03:01
    Temat: Re: Lukas Bank liderem w obsludze
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ty naprawde jakis inny jestes...
    > Jedyne co tu smierdzi to twoje komentarze.

    jo44 przeciez pracuje w BPH-PBK, wiec ma prawo tak a nie inaczej pisac :)

  • 22. Data: 2002-05-08 13:06:22
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > jo44 przeciez pracuje w BPH-PBK, wiec ma prawo tak a nie inaczej pisac :)

    Moze to bedzie okrutne, ale ciesze sie, ze niem am tam konta i nie musze
    stac w kolejkach a pozniej rozmawiac z ludzmi myslacymi takim tokiem jak
    jo44.

  • 23. Data: 2002-05-08 19:30:50
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości
    .

    > jo44 przeciez pracuje w BPH-PBK, wiec ma prawo tak a nie inaczej pisac :)

    A...@m...detektyw.pl ???

    Bravo, bravo Panie Magistrze. Wygrał Pan patyczek od lizaka..

  • 24. Data: 2002-05-10 15:08:59
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 8 May 2002 21:30:50 +0200, w <abbudb$sms$1@korweta.task.gda.pl>,
    "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomo?ci
    > .
    > >
    > A...@m...detektyw.pl ???
    > Bravo, bravo Panie Magistrze. Wygrał Pan patyczek od lizaka..

    Już wiem dlaczego przestałeś się podpisywać z imienia...

  • 25. Data: 2002-05-10 19:42:31
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Dalej dyskusja o tym watku poszla w dziwnym kierunku...

    Ja chce merytoryczna uwage wniesc:

    otoz nic mnie tak nie leczy jak pojscie do oddzialu Lukas banku, zeby cos
    zalatwic. W zwiazku z wyrabianiem sobie u nich karty kredytowej, musialem tam
    sie niestety zjawic pare razy (to juz mnie wnerwilo), a co dopiero gdy wszedlem
    do oddzialu - kolejka petentow, kazdy z nich po jednym papierku do oplacenia, a
    ja czekam 40-50 minut... Co z tego, ze kawe mozna sobie nalac, jak tu i tak
    czlowieka nosi... Poza tym ta kawa nie wyglada za ladnie... I niby kazdy ma
    miec krzeselko aby spoczac... Akurat ja polowe czasu przestalem, bo taka byla
    kolejka...

    W jednym z oddzialow w W-wie pomyslowy kierownik zorganizowal brodzik z pilkami
    plastikowymi dla dzieci petentow, zeby sie nie nudzily. Raz, gdy bylem w
    oddziale to dziecko tam sie bawilo i bylo troche nieznosne i co Pani z obslugi
    na to? Otoz zaczela mu wyraznie i stanowczo zwracac uwage powodujac, ze
    atmosfera gestniala z minuty na minute. A ze chlopczyk byl maly (jakies 4-5
    latek), to nie rozumial i sie dalej bawil. Generalnie sytuacja byla bez sensu,
    no bo po co robic brodzik, gdy sie zaraz krzyczy na jego malych uzytkownikow...

    A juz nie wspomne, jak sie panu z infolinii rece trzesly, jak mi zastrzegal
    karte... Zadawal mi jakies pytania, czy zglosilem kradziez na policji i gdy go
    zapytalem po co mu takie info, to nie byl w stanie wyjasnic...

    No ale reklame Lukas to mial przekonywujaca i moze dlatego w OBOP-ie tak
    wychodzi.

    Pozdr,
    Karciarz01