    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lufthansa - oplata za transakcje karta?
    Date: Thu, 24 Feb 2005 15:54:32 GMT

    In article <2...@c...fuw.edu.pl>, m...@f...edu.pl says...

    > Zapewne potraktowano cie przeliczeniem ceny PLN->EUR->USD->PLN.
    >
    > Teraz sie znowu rozpeta dyskusja, czy transakcja opiewajaca na kwote w
    > zlotowkach jest krajowa czy zagraniczna...

    Hehe... nawet w tej dyskusji uczestniczylem ... powiem ci tyle, ze jako
    klient banku nie interesuje mnie czy to jest tranzakcja krajowa
    zagraniczna czy moze dokonana za posrednictwem banku rozliczeniowego w
    innej galaktyce. Klient podpisal zgode na obciazenie konta na X zlotych
    i tyle powinno byc pobrane z rachunku (chyba nadal na slipach na samym
    dole przy podpisie jest formulka mowiaca o zgodzie klienta na obciazenie
    konta na ww kwote

    AP