  • Data: 2005-02-25 00:58:15
    Temat: Re: Lufthansa - oplata za transakcje karta?
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wczoraj zdjeli z karty kwote o kilkadziesiat zlotych wyzsza. Co ciekawe,
    > w opisie dokonanej transakcji dalej widnieje pierwotna kwota, na jaka
    > opiewa bilet.

    Jesli widnieje pierwotna kwota, a pobrali wiecej, to reklamuj. Ja jak
    rezerwowalem przez internet w Swiss, bylem przekonany, ze na ostatecznej
    kwocie podanej w zlotowktach strace, gdyz bedzie to transakcja z
    zablokowaniem EUR.

    Na poczatku pojawila sie jedna blokada na ok 10pln (ktora mnie zdziwila
    swoja wysokoscia:), glownej nie bylo w ogole, ale po dwoch dniach pojawila
    sie glowna blokada, zas to 10pln bylo dalej zablokowane, w momencie
    rozliczenia glownej transakcji, zniknela i zostala zwrocona na rachunek
    blokada 10pln i pobrali co do grosza tyle ile podawali na stronie w PLN.

    Stiwi.