    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <q1l7jf$ev5$1@node1.news.atman.pl> <q1likv$hlk$1@node2.news.atman.pl>
    <q1motk$k06$1@node2.news.atman.pl>
    <5c3f02fc$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <q1n08l$4pk$1@node1.news.atman.pl>
    <5c3f1ab5$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <q1n6e6$apb$1@node1.news.atman.pl>
    <5c3f21a9$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <q1n848$cjh$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Lombard
    Date: Wed, 16 Jan 2019 14:56:57 +0100

    dyskusyjnych:q1n848$cjh$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2019-01-16 o 13:19, J.F. pisze:

    >Ale musi kupić, co definitywnie stwierdza, że nie był wcześniej
    >właścicielem, niepodobna bowiem móc kupić od samego siebie.

    Hm ... tzn w kwestii tego zakupu od samego siebie :-)

    >Nie może.

    Traktor jakos mogl sprzedac, ale na nieruchomosc byc moze przepisy
    inne.

    >Rozsądny nabywca kupi i cenę zapłaci bankowi i sprzedającemu w takich
    >proporcjach, aby hipotekę spłacić. Normalna sprawa, i nie dotyczy
    >tylko banków, ale i zwykłych długów zabezpieczonych hipotecznie,
    >czasem całkiem małych.

    Czyli mieszkanie jest Twoje, ale o pieniadzach nabywca udaje sie
    porozmawiac do banku i bankowi placi :-)

    >Każdy dług można egzekwować z każdego majątku. Fakt, że sam piszesz o
    >straceniu mieszkania świadczy właśnie o tym, że dłużnicy byli tych
    >mieszkań właścicielami.

    Do czasu podpisania felernej umowy :-)
    Potem nadal byli, ale to juz tylko kwestia czasu :-)

    >Są takie same - nie płacisz, przychodzi sąd, komornik, i sprzedaje ci
    >twoje mieszkanie.

    Mowisz, ze nie moze byc zapisu "do czasu splaty wszytkich rat operator
    pozostaje wlascicielem telefonu" ?

    Albo "po wplaceniu wszystkich rat przedmiot leasingu przechodzi na
    wlasnosc Leasingobiorcy"

    O widzisz, czyli mozna i tak :-)

    J.