  • 1. Data: 2011-06-06 05:45:50
    Temat: Lokata Rewolwer - uciekać gdzie pieprz rośnie!
    Od: " Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    NIE POLECAM!

    Czarnecki wykombinował niezły numer. Lokata na 24 miesiące, która już po 6
    miesiącach zacznie być podjadana podatkiem Belki, oprocentowanie słabe, bo
    5,01 i do tego po 6 miesiącach spadnie ono do 4,05 netto. Zerwać da się tylko
    przez trzy dni po każdym 3 miesięcznym odnowieniu. Oprocentowanie jest
    gwarantowane tylko przez pierwsze 3 miesiące :) Zerwanie w innym momencie -
    utrata wszystkich odsetek.

    Lokata z rewolwerem przystawionym depozytariuszowi do głowy przez bank:

    http://openonline.pl/lokata_rewolwer/
    http://openonline.pl/open/doc/lokata_rewolwer.pdf

    http://www.getinonline.pl/lokata_rewolwer/
    http://www.getinonline.pl/egetin/doc/lokata_rewolwer
    .pdf

  • 2. Data: 2011-06-06 06:05:56
    Temat: Re: Lokata Rewolwer - uciekać gdzie pieprz rośnie!
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik " Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ishpid$gtn$1@inews.gazeta.pl...

    > NIE POLECAM!
    > Czarnecki wykombinował niezły numer. Lokata na 24 miesiące, która już po 6

    Jak ktos widzi lokate na 24 miesiace to na ogol nawet nie czyta dalej ;P
    No ale moze licza na jakies losio-jelonki ;)

  • 3. Data: 2011-06-06 06:15:16
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    On Jun 6, 7:45 am, " Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-
    TO.pl> wrote:
    > NIE POLECAM!
    >
    > Czarnecki wykombinowal niezly numer. Lokata na 24 miesiace, ktora juz po 6
    > miesiacach zacznie by podjadana podatkiem Belki, oprocentowanie slabe, bo
    > 5,01 i do tego po 6 miesiacach spadnie ono do 4,05 netto. Zerwac da sie tylko
    > przez trzy dni po kazdym 3 miesiecznym odnowieniu. Oprocentowanie jest
    > gwarantowane tylko przez pierwsze 3 miesiace :) Zerwanie w innym momencie -
    > utrata wszystkich odsetek.
    >
    > Lokata z rewolwerem przystawionym depozytariuszowi do glowy przez bank:
    Chyba troche bzdury piszesz. Nikt nie przystawia rewolweru do głowy,
    bo nikt nie każe Ci tej lokaty zakładać. To raz, a dwa - gdzie
    znalazłeś info, że oproc. jest stałe/gwarantowane przez 3 miesiące? Ja
    tam widzę, że stopa jest stała przez 24 miesiące. Trzy - czy jest już
    ostateczna decyzja (ustawa?) co do naliczania podatku dla lokat
    założonych przed wejściem nowych przepisów? 4 - czy przy zrywaniu
    (przed terminem) innych lokat w openie/getinie jest naliczanie jakiś
    odsetek?
    Ja bym raczej porównywał to z 3 miesięczną lokatą. Nie jest to może
    'super, seuper' oferta, ale i tak chyba ciut lepsza niż inne chwilowo:
    oprocentowanie jest wyższe niż optymalnej 3, 6cio i 12sto miesięcznej
    w getinie/openie oraz wyższe niż 6cio miesięcznej w pocztowym.

    No i ta możliwość zerwania co 3 miesiące - jak się okaże że przepisy
    podatkowe są nie korzystne - nie będzie problemu z zakończeniem
    lokaty.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 4. Data: 2011-06-06 06:26:29
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    MrMrooz <z...@g...pl> napisał(a):

    > Chyba troche bzdury piszesz. Nikt nie przystawia rewolweru do g=B3owy,
    > bo nikt nie ka=BFe Ci tej lokaty zak=B3ada=E6. To raz,

    Wiesz co to jest przenośnia? Czy może w tym kraju już naprawdę niczego nie
    uczą w szkołach?

    > a dwa - gdzie
    > znalaz=B3e=B6 info, =BFe oproc. jest sta=B3e/gwarantowane przez 3 miesi=B1c=
    > e? Ja

    Na dole był dopisek, że odnawia się na oprocentowaniu Lokaty Optymalnej, ale
    wyżej doczytałem sobie, że okres umowny to teoretycznie 24m, więc tu się
    pospieszyłem, ale... to gorzej dla zakładających, bo na optymalnej 24m dają
    więcej %.

    > ostateczna decyzja (ustawa?) co do naliczania podatku dla lokat
    > za=B3o=BFonych przed wej=B6ciem nowych przepis=F3w?

    Przecież wiesz, że nie, więc po co to pytanie. Ale nie miej złudzeń, że tej
    ustawy nie przepchną w imię sprawiedliwości społecznej i zatykania dziury.

    > 4 - czy przy zrywaniu
    > (przed terminem) innych lokat w openie/getinie jest naliczanie jaki=B6
    > odsetek?

    Nie wiem i nie wiem też jaki to ma związek z tą konkretną ofertą. Nie
    chciałbym w 23 miesiącu mieć konieczności skorzystania z pieniędzy i oddać
    wszystkich odsetek... W przypadku 3M taka strata jest nieporównywalnie mniejsza.

    > 'super, seuper' oferta, ale i tak chyba ciut lepsza ni=BF inne chwilowo:
    > oprocentowanie jest wy=BFsze ni=BF optymalnej 3, 6cio i 12sto miesi=EAcznej
    > w getinie/openie oraz wy=BFsze ni=BF 6cio miesi=EAcznej w pocztowym.

    Meritum Bank - 5,28/5,30 na 6M.

    > No i ta mo=BFliwo=B6=E6 zerwania co 3 miesi=B1ce - jak si=EA oka=BFe =BFe p=
    > rzepisy
    > podatkowe s=B1 nie korzystne - nie b=EAdzie problemu z zako=F1czeniem
    > lokaty.

    To zależy, bo ostatnia taka lokata była "zrywalna" przez telefon, a dodzwonić
    w dni "zrywalności" się nie dało...

  • 5. Data: 2011-06-06 07:36:43
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > przez trzy dni po każdym 3 miesięcznym odnowieniu. Oprocentowanie jest
    > gwarantowane tylko przez pierwsze 3 miesiące :) Zerwanie w innym

    gdzie pisze że oprocentowanie spadnie? stałe 6,5% na 24 miesiące
    więc dość dobra oferta, gdy wejdzie podatek będzie to 5,01%

    w sumie jak oni liczą chyba pomylili z vat 23%
    6,5*0,77 =5,005 czyli te 5,01%

  • 6. Data: 2011-06-06 07:43:55
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Ciekawe czy będzie 1 zł za każde
    odnowienie - przedłużenie ?

  • 7. Data: 2011-06-06 08:07:29
    Od: "Bartnick" <a...@S...poczta.onet.pl>

    Cześć,
    > gdzie pisze że oprocentowanie spadnie? stałe 6,5% na 24 miesiące
    > więc dość dobra oferta, gdy wejdzie podatek będzie to 5,01%

    W tym sęk, że nominalne oprocentowanie to 5,01%. Czyli od 1 stycznia będzie
    to 5,01 - 19%, a to już raczej nie będzie dobra oferta.

    W sumie przed chwilą skończyły mi się poprzednie Rewolwery, które były
    całkiem fajnym rozwiązaniem.
    Dodatkowo stałe oprocentowanie 7% było generalnie całkiem przyzwoite.
    Teraz niestety nie jest już tak atrakcyjnie i chyba się nie zdecyduję.

    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 8. Data: 2011-06-06 08:18:52
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > gdzie pisze że oprocentowanie spadnie? stałe 6,5% na 24 miesiące
    > więc dość dobra oferta, gdy wejdzie podatek będzie to 5,01%

    Nie... oprocentowanie jest 5,01%, co *odpowiada* 6,5%
    na "zwykłej" (zwykła = z podatkiem i bez dziennej kapitalizacji).
    Gdy podatek obejmie tę lokate, do realne oprocentowanie
    spadnie do 4 z czymś.

    > w sumie jak oni liczą chyba pomylili z vat 23%
    > 6,5*0,77 =5,005 czyli te 5,01%

    Nie chce mi się szukać wzoru, ale źle liczysz. Musisz wyjść od
    oprocentowania 5,01 z *dzienną* kapitalizacją i zobaczyć,
    jakiemu oprocentowaniu bez kapitalizacji, a za to z podatkiem,
    ono odpowiada (= 6,5%).

  • 9. Data: 2011-06-06 10:34:20
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:isi2he$onf$1@news.onet.pl...
> [...]
    > oprocentowania 5,01 z *dzienną* kapitalizacją i zobaczyć,
    > jakiemu oprocentowaniu bez kapitalizacji, a za to z podatkiem,

    oprocentowanie jest 5,01%, gdy wejdzie belkowe będzie to 4,06%

    przyznaję zakręcili mnie, już chciałem inne likwidować
    netto 5,01% to byłoby wcale nie najgorzej
    przy możliwości likwidacji co 3m

  • 10. Data: 2011-06-06 21:29:44
    Od: "MrMrooz " <m...@W...gazeta.pl>

    <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    ..
    > Wiesz co to jest przenośnia? Czy może w tym kraju już naprawdę niczego nie
    > uczą w szkołach?
    Czego ucza teraz to przyznam ze nie wiem. Tak jakos ten pierwszy post nie
    wygladal mi na przenosnie, wiec mea culpa.

> [...]
    > pospieszyłem, ale... to gorzej dla zakładających, bo na optymalnej 24m dają
    Daja wiecej, ale nie mozna bez konsekwencji (utraty odsetek) zerwac przed
    uplywem 2 lat, a tu tak.

    > Przecież wiesz, że nie, więc po co to pytanie. Ale nie miej złudzeń, że tej
    > ustawy nie przepchną w imię sprawiedliwości społecznej i zatykania dziury.
    Nie mam zludzen i pewnie ta ustawa wejdzie. Ale czy obejmie lokaty zalozone
    teraz - nie mam juz takiej pewnosci.

> [...]
    > chciałbym w 23 miesiącu mieć konieczności skorzystania z pieniędzy i oddać
    > wszystkich odsetek... W przypadku 3M taka strata jest nieporównywalnie
    To prawda, ale tu raczej porownywalbym z lokata 24 miesieczna - a przy takiej
    nie masz nawet mozliwosci zerwania po 21 miesiacach - a rewolwer to daje.
    ..
    > To zależy, bo ostatnia taka lokata była "zrywalna" przez telefon, a
    dodzwonić
    > w dni "zrywalności" się nie dało...
    Mozliwe, poprzedniego rewolwera mialem jednego na minimalna kwote i dotrwal do
    konca. Dla mnie ten rewolwer to taka 3 miesieczna lokata z automatycznym 7mio
    krotnym odnowieniem :-)

    Pozdrawiam
    Michał M