    From: "MrMrooz " <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lokata Rewolwer - uciekać gdzie pieprz rośnie!
    Date: Mon, 6 Jun 2011 21:29:44 +0000 (UTC)

    <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    ..
    > Wiesz co to jest przenośnia? Czy może w tym kraju już naprawdę niczego nie
    > uczą w szkołach?
    Czego ucza teraz to przyznam ze nie wiem. Tak jakos ten pierwszy post nie
    wygladal mi na przenosnie, wiec mea culpa.

    > Na dole był dopisek, że odnawia się na oprocentowaniu Lokaty Optymalnej, ale
    > wyżej doczytałem sobie, że okres umowny to teoretycznie 24m, więc tu się
    > pospieszyłem, ale... to gorzej dla zakładających, bo na optymalnej 24m dają
    > więcej %.
    Daja wiecej, ale nie mozna bez konsekwencji (utraty odsetek) zerwac przed
    uplywem 2 lat, a tu tak.

    > Przecież wiesz, że nie, więc po co to pytanie. Ale nie miej złudzeń, że tej
    > ustawy nie przepchną w imię sprawiedliwości społecznej i zatykania dziury.
    Nie mam zludzen i pewnie ta ustawa wejdzie. Ale czy obejmie lokaty zalozone
    teraz - nie mam juz takiej pewnosci.

    > Nie wiem i nie wiem też jaki to ma związek z tą konkretną ofertą. Nie
    > chciałbym w 23 miesiącu mieć konieczności skorzystania z pieniędzy i oddać
    > wszystkich odsetek... W przypadku 3M taka strata jest nieporównywalnie
    mniejsza
    To prawda, ale tu raczej porownywalbym z lokata 24 miesieczna - a przy takiej
    nie masz nawet mozliwosci zerwania po 21 miesiacach - a rewolwer to daje.
    ..
    > To zależy, bo ostatnia taka lokata była "zrywalna" przez telefon, a
    dodzwonić
    > w dni "zrywalności" się nie dało...
    Mozliwe, poprzedniego rewolwera mialem jednego na minimalna kwote i dotrwal do
    konca. Dla mnie ten rewolwer to taka 3 miesieczna lokata z automatycznym 7mio
    krotnym odnowieniem :-)

    Pozdrawiam
    Michał M