    From: " " <k...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lokata Rewolwer - uciekać gdzie pieprz rośnie!
    Date: Mon, 6 Jun 2011 06:26:29 +0000 (UTC)

    MrMrooz <z...@g...pl> napisał(a):

    > Chyba troche bzdury piszesz. Nikt nie przystawia rewolweru do g=B3owy,
    > bo nikt nie ka=BFe Ci tej lokaty zak=B3ada=E6. To raz,

    Wiesz co to jest przenośnia? Czy może w tym kraju już naprawdę niczego nie
    uczą w szkołach?

    > a dwa - gdzie
    > znalaz=B3e=B6 info, =BFe oproc. jest sta=B3e/gwarantowane przez 3 miesi=B1c=
    > e? Ja

    Na dole był dopisek, że odnawia się na oprocentowaniu Lokaty Optymalnej, ale
    wyżej doczytałem sobie, że okres umowny to teoretycznie 24m, więc tu się
    pospieszyłem, ale... to gorzej dla zakładających, bo na optymalnej 24m dają
    więcej %.

    > ostateczna decyzja (ustawa?) co do naliczania podatku dla lokat
    > za=B3o=BFonych przed wej=B6ciem nowych przepis=F3w?

    Przecież wiesz, że nie, więc po co to pytanie. Ale nie miej złudzeń, że tej
    ustawy nie przepchną w imię sprawiedliwości społecznej i zatykania dziury.

    > 4 - czy przy zrywaniu
    > (przed terminem) innych lokat w openie/getinie jest naliczanie jaki=B6
    > odsetek?

    Nie wiem i nie wiem też jaki to ma związek z tą konkretną ofertą. Nie
    chciałbym w 23 miesiącu mieć konieczności skorzystania z pieniędzy i oddać
    wszystkich odsetek... W przypadku 3M taka strata jest nieporównywalnie mniejsza.

    > 'super, seuper' oferta, ale i tak chyba ciut lepsza ni=BF inne chwilowo:
    > oprocentowanie jest wy=BFsze ni=BF optymalnej 3, 6cio i 12sto miesi=EAcznej
    > w getinie/openie oraz wy=BFsze ni=BF 6cio miesi=EAcznej w pocztowym.

    Meritum Bank - 5,28/5,30 na 6M.

    > No i ta mo=BFliwo=B6=E6 zerwania co 3 miesi=B1ce - jak si=EA oka=BFe =BFe p=
    > rzepisy
    > podatkowe s=B1 nie korzystne - nie b=EAdzie problemu z zako=F1czeniem
    > lokaty.

    To zależy, bo ostatnia taka lokata była "zrywalna" przez telefon, a dodzwonić
    w dni "zrywalności" się nie dało...