  • 1. Data: 2011-06-05 05:46:20
    Temat: Lukas, śmieszny bank.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Mija dokładnie tydzień jak usiłują mi udostępnić na koncie oszczędnościowym
    promocyjne oprocentowanie 4,86%. Zamiast tego mam nadal standardowe 4,05% .
    Kilka dni temu miałem telefon z informacją , że: "informatycy pracują nad
    błędem." Pogratulować!!!
    Ciekawe jak szybko po usunięciu błędu zwrócą mi brakujące odsetki.

    wiatrak

  • 2. Data: 2011-06-05 07:29:12
    Temat: Re: Lukas, śmieszny bank.
    Od: Piona <e...@w...pl>

    W dniu 2011-06-05 07:46, wiatrak pisze:
> [...]
    > "informatycy pracują nad błędem." Pogratulować!!!
    > Ciekawe jak szybko po usunięciu błędu zwrócą mi brakujące odsetki.

    Widocznie jakiś techniczny problem. Mi bez problemu odpaliło.
    piona

  • 3. Data: 2011-06-06 13:49:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piona" isfb73$3p$...@i...gazeta.pl

    > Widocznie jakiś techniczny problem. Mi bez problemu odpaliło.

    Ciekawe, czy choć raz problem techniczny spowodował podwyższenie
    oprocentowania w tym banku. :) IMO liczba problemów powinna być
    równa po obu stronach -- tyle samo problemów z podwyższeniem
    i tle samo z obniżeniem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-06-08 11:06:13
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    napisał w wiadomości news:isiltn$pff$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > oprocentowania w tym banku. :) IMO liczba problemów powinna być
    > równa po obu stronach -- tyle samo problemów z podwyższeniem

    Wczoraj dzwonili, ze informatycy naprawili błąd. "JUŻ" (po 9 dniach) mam
    4,86. Dziś po raz pierwszy naliczone oprocentowanie wg. 4,86%. Oczywiście w
    historii poprzednie kapitalizacje dzienne wg 4,05. Są zdziwieni, że pytam o
    korektę naliczenia od 29.06.2011 do 07.06 2011. Nie przewidzieli korekty.
    Musiałem złożyc reklamację, Oczywiście czas rozpatrywania to 21 dni
    roboczych, powiadomienie na adres korespondencyjny o sposobie
    rozstrzygnięcia itp. itd.
    A chodzi o śmieszne pieniadze.

    A myślałem , że "Takie rzeczy to tylko w Erze"

    wiatrak

  • 5. Data: 2011-06-08 11:08:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Cze, 13:06, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

    >  A chodzi o śmieszne pieniadze.

    Prawo wielkich liczb - dla kilkudziesieciu tysiecy kont mozna juz
    rozmawiac o znaczacych kwotach.

  • 6. Data: 2011-06-08 11:59:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" isnl37$i7k$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > powiadomienie na adres korespondencyjny o sposobie
    > rozstrzygnięcia itp. itd. A chodzi o śmieszne pieniadze.

    Mogę Ci dać zrobić lekką ręką milion złotych. Chcesz? Kupa
    szmalu. Wystarczy, że od każdego Polaka zbierzesz dla mnie
    po 10 groszy. Przecież 10 groszy to naprawdę śmieszne
    pieniądze, więc bez trudu zbierzesz. A ja, w nagrodę
    dam Ci cały milion złotych!

    > A myślałem , że "Takie rzeczy to tylko w Erze"

    A ja -- że tylko w bankach takich jak Lukas. :)
    Getin, Lukas, PeKaO, Sygma -- tych banków warto
    unikać, aby nie mieć tego typu problemów.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'