  • 21. Data: 2002-07-21 09:18:53
    Temat: Re: Likwidacja konta w mBanku
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 21 Jul 2002 12:13:34 +0300, "Mscislaw" <M...@n...com>
    wrote:

    >"Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote ...
    >
    >a jaka jest minimalna kwota jaka trzeba miec na koncie w mBank-u by przez 3
    >miesiace bez ruchu nie zamkneli konta?

    Nie ma minimalnej kwoty, po trzech miesiacach bezruchu mBank MOZE (ale
    nie musi) zamnac konto. Ale jak beda jakies pieniadze to na pewno tego
    nie zrobi (jak nie bedze, to z reszta tez prawdopodobnie nie,
    przynajmniej nie bez wczesniejszego kontaktu z klientem).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 22. Data: 2002-07-21 09:23:16
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ahdu26$dc3$1@phys-news1.kolumbus.fi> Mscislaw napisał(a):

    > "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote ...
    >
    > a jaka jest minimalna kwota jaka trzeba miec na koncie w mBank-u by przez 3
    > miesiace bez ruchu nie zamkneli konta?

    W regulaminie nic o tym nie ma.

    § 43.
    mBank może wypowiedzieć Umowę w części dotyczącej rachunku, który nie wykazuje przez
    okres trzech miesięcy żadnych obrotów, za wyjątkiem okresowego dopisywania odsetek i
    ich wypłat a także gdy nie dokonano wpłaty na ten rachunek przez okres 60 dni od dnia

    otwarcia rachunku.

    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 23. Data: 2002-07-21 09:31:02
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <h...@4...com> Wojtek Frabinski napisał(a):

> [...]
    > nie zrobi (jak nie bedze, to z reszta tez prawdopodobnie nie,
    > przynajmniej nie bez wczesniejszego kontaktu z klientem).

    Dokładnie, sądzę, że to zabezpieczenie przed rachunkami otwieranymi z ciekawości.

  • 24. Data: 2002-07-21 09:38:16
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    ojoj, to znaczy ze moge miec np. 5000 na koncie w mBank-u i oni nadal moga
    mi wypowiedziec umowe jesli nie bedzie przez 3 miesiace zadnego ruchu??? to
    ja juz wole miec konto w banku gdzie place co miesiac za konto to
    przynajmniej wiem ze nie musze ruchow sztucznych robic...

    .

  • 25. Data: 2002-07-21 09:49:43
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Mscislaw wrote:
    > a jaka jest minimalna kwota jaka trzeba miec na koncie w mBank-u by przez 3
    > miesiace bez ruchu nie zamkneli konta?

    wpłać se na ekonto grosik i załóż dwa stałe zlecenia miesięczne. Z
    ekonta na emax 10-tego, z eMaxa na ekonto 20-tego ;-)
    --
    pjo

  • 26. Data: 2002-07-21 10:12:53
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 21 Jul 2002 12:38:16 +0300, "Mscislaw" <M...@n...com>
    wrote:

    >ojoj, to znaczy ze moge miec np. 5000 na koncie w mBank-u i oni nadal moga
    >mi wypowiedziec umowe jesli nie bedzie przez 3 miesiace zadnego ruchu???

    Czysto teoretycznie tak. Praktycznie na pewno tego nie zrobi.
    Temat wielokrotnie walkowany i wyjasniany takze przez sam mBank.

  • 27. Data: 2002-07-21 10:19:23
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote ...
    > Czysto teoretycznie tak. Praktycznie na pewno tego nie zrobi.
    > Temat wielokrotnie walkowany i wyjasniany takze przez sam mBank.

    ok, zeby zaspokoic moja ciekawosc (prawie wszyscy znajomi dostaja orgazmu na
    slowo "mBank") postaram sie zalozyc tam konto.... (nie wiadomo czy sie uda,
    nie mam polskiego numeru telefonu)

  • 28. Data: 2002-07-21 10:26:31
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 21 Jul 2002 13:19:23 +0300, "Mscislaw" <M...@n...com>
    wrote:

    >ok, zeby zaspokoic moja ciekawosc (prawie wszyscy znajomi dostaja orgazmu na
    >slowo "mBank") postaram sie zalozyc tam konto.... (nie wiadomo czy sie uda,
    >nie mam polskiego numeru telefonu)

    Jak tak bardzo Ci zalezy na zaspokojeniu znajomych :D to, mam do
    sprzedania, popa (maja roaming), wygralem placac jajecznica (VC
    Lukasa)
    ;-))))))

  • 29. Data: 2002-07-21 13:34:07
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Mscislaw wrote:
    > ok, zeby zaspokoic moja ciekawosc (prawie wszyscy znajomi dostaja orgazmu na
    > slowo "mBank")

    Kurna... Aż się boję pomysleć, jakby zareagowali na konterfekt
    Wojtka Bolanowskiego :-)
    --
    pjo

  • 30. Data: 2002-07-21 13:35:28
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Wojtek Frabinski wrote:
    > Jak tak bardzo Ci zalezy na zaspokojeniu znajomych :D to, mam do
    > sprzedania, popa (maja roaming)

    Taaaa... W Polsce można zadzwonić z popa zalogowanego do Idei na numer
    z Idei - w roamingu. Nie ma takiej drugiej sieci :-))
    --
    pjo