  • 1. Data: 2002-07-18 10:16:18
    Temat: Likwidacja konta w mBanku
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Z różnych względów zdenerowałem się na mBank, więc postanowiłem chociaż zlikwidować
    mKartę, żeby mnie to konto nie kosztowało. 40 minut dzwonienia na mLinię i nic
    (poprzednim razem dzwoniłem pół roku temu około 22:00 przez dwie godziny, jak widać
    mbank jest odporny na zmiany), no to zamówiłem w internecie rozmowę. Niestety nie
    pamiętam telekodu, więc pan, który oddzwonił, nie mógł mi pomóc i kazał... zadzwonić
    na mLinię i zamówić rozmowę zwrotną. Nie umiał niestety powiedzieć, w czym taka
    rozmowa zwrotna będzie lepsza od tej zamówionej przez Internet (w końcu w sieci
    zidentyfikowałem się przez zalogowanie, a jeśli zadzwonię, to pani się zapyta o
    panieńskie nazwisko matki i też oddzwoni - zupełnie bez sensu, przecież to ma nawet
    mniejszy stopień bezpieczeństwa). Niestety mam swoją dumę i ciekawsze rzeczy do
    roboty niż zalewanie potem słuchawki telefonu przez kolejne godziny, więc może ktoś
    mi podpowie, jak zamknąć rachunek w mBanku pocztą, ew. przez Internet? Najchętniej
    formularz do wydrukowania, wypełnienia, potem polecony i koniec ze zmorą mBanku. ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 2. Data: 2002-07-18 12:20:34
    Temat: Re: Likwidacja konta w mBanku
    Od: krislob <k...@w...pl>

    On Thu, 18 Jul 2002 10:16:18 +0000 (UTC), Samotnik
    <s...@s...eu.org> wrote:

    >Najch?tniej formularz do wydrukowania, wype?nienia, potem polecony i koniec ze zmor?
    mBanku. ;)
    Dla mnie to samo dla inteligo ;)

    krs

  • 3. Data: 2002-07-18 12:39:22
    Od: <m...@o...mila.edu.pl>

    > Dla mnie to samo dla inteligo ;)
    Likwidowałem w Intelio. Pismo napisne odręcznie, polecony i ... myk r-ch
    zamknięty. Tylko jedna uwaga!!! Tuż zamknięciem r-ch wycofajcie mamonę bo ją
    trzymają na koncie i przesyłają 1 miesiąc po piśmie (w momencie zamknięcia r-
    ch).

  • 4. Data: 2002-07-18 12:46:39
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <5...@n...onet.pl> <m...@o...mila.edu.pl>
    napisał(a):
> [...]
    > trzymają na koncie i przesyłają 1 miesiąc po piśmie (w momencie zamknięcia r-

    I co w nim napisałeś? 'Zwracam się z wnioskiem o zamknięcie... Dane rachunku:...
    data,podpis'?

  • 5. Data: 2002-07-18 12:57:33
    Od: <m...@o...mila.edu.pl>

    > I co w nim napisałeś? 'Zwracam się z wnioskiem o zamknięcie... Dane
    rachunku:...
    > data,podpis'?
    Uprzejmie prosze o rozwiązanie Umowy prowadzenia rachunku bankowego ..... z
    dnie ..... swoje dane i podpis.

    pdzr

  • 6. Data: 2002-07-19 06:15:17
    Od: "Salamon" <s...@p...fm>

    Użytkownik <m...@o...mila.edu.pl> napisał w wiadomości
    > Uprzejmie prosze o rozwiązanie Umowy prowadzenia rachunku bankowego .....
    > dnie ..... swoje dane i podpis.
    Czemu prosisz?!!
    Jesteś stroną w umowie o prowadzenie rachunku, więc piszesz: rozwiązuję
    umowę prowadzenia rachunku. Masz do tego takie samo prawo jak bank.
    Pozdrawiam
    SALAMON

  • 7. Data: 2002-07-19 06:20:17
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Salamon wrote:
    > Jesteś stroną w umowie o prowadzenie rachunku, więc piszesz: rozwiązuję
    > umowę prowadzenia rachunku. Masz do tego takie samo prawo jak bank.

    Powiem więcej. Klient może rozwiązac umowę zawsze, a bank tylko z
    ważnych powodów.
    --
    pjo

  • 8. Data: 2002-07-19 10:45:23
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .
    [....]

    > mi podpowie, jak zamknąć rachunek w mBanku pocztą, ew. przez Internet?
    Najchętniej
    > formularz do wydrukowania, wypełnienia, potem polecony i koniec ze zmorą
    mBanku. ;)
    Jak już ci powiedzieli, możesz wysłać.
    A spróbuj coś takiego: Wycofaj wszystkie pieniądze, najlepiej w dniu
    naliczenia odsetek i czekaj.
    Po jakimś czasie powinni Ci sami przysłać pismo, że ze względu na brak
    ruchów na koncie Ci
    je zamykają.
    KJ
    BTW. Co Cię zdenerwowało ?

  • 9. Data: 2002-07-19 11:12:48
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ah8qev$j6n$1@news.tpi.pl> Kamil Jońca napisał(a):
> [...]
    > naliczenia odsetek i czekaj.
    > Po jakimś czasie powinni Ci sami przysłać pismo, że ze względu na brak

    w mBanku? E, chyba nie. Musiałbym debet zrobić. A poza tym nie chcę czekać, bo za
    chwilę odnowią mi mKartę i stracę okrągłe 20 zł. :P

    > BTW. Co Cię zdenerwowało ?

    Electron przestał mi nagle działać, w bankomacie PIN akceptował, ale wykazywał brak
    środków (które były!), tak samo w sklepie się nie autoryzował (wiedząc, że mam kasę
    na koncie zmusiłem biedne panie do dzwonienia chyba z sześć razy terminalem, a potem
    do telefonu do BOKu polcardu, aż mi głupio teraz). Chciałem sprawę wyjaśnić, ale
    po (bez przesady) półtorej godzinie czekania przy telefonie uznałem, że nie dam sobą
    pomiatać, zwłaszcza że to nie pierwszy ani nie drugi taki numer z czekaniem. A mBank
    nie jest w niczym lepszy od ING + INGBankOnline, więc po co mam nabijać statystykę
    liczby rachunków? No, wygrywa jedynie mKartą, ale i tak jej przez rok nie użyłem ani
    razu.

  • 10. Data: 2002-07-19 11:19:26
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote ...
    > pomiatać, zwłaszcza że to nie pierwszy ani nie drugi taki numer z
    czekaniem. A mBank
    > nie jest w niczym lepszy od ING + INGBankOnline, więc po co mam nabijać
    statystykę

    czy teraz SZCZERZE polecasz ING?