Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2002-07-18 10:16:18
Temat:Likwidacja konta w mBanku
Od:Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Z różnych względów zdenerowałem się na mBank, więc postanowiłem chociaż zlikwidować
mKartę, żeby mnie to konto nie kosztowało. 40 minut dzwonienia na mLinię i nic
(poprzednim razem dzwoniłem pół roku temu około 22:00 przez dwie godziny, jak widać
mbank jest odporny na zmiany), no to zamówiłem w internecie rozmowę. Niestety nie
pamiętam telekodu, więc pan, który oddzwonił, nie mógł mi pomóc i kazał... zadzwonić
na mLinię i zamówić rozmowę zwrotną. Nie umiał niestety powiedzieć, w czym taka
rozmowa zwrotna będzie lepsza od tej zamówionej przez Internet (w końcu w sieci
zidentyfikowałem się przez zalogowanie, a jeśli zadzwonię, to pani się zapyta o
panieńskie nazwisko matki i też oddzwoni - zupełnie bez sensu, przecież to ma nawet
mniejszy stopień bezpieczeństwa). Niestety mam swoją dumę i ciekawsze rzeczy do
roboty niż zalewanie potem słuchawki telefonu przez kolejne godziny, więc może ktoś
mi podpowie, jak zamknąć rachunek w mBanku pocztą, ew. przez Internet? Najchętniej
formularz do wydrukowania, wypełnienia, potem polecony i koniec ze zmorą mBanku. ;)
--
Samotnik
Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

2. Data: 2002-07-18 12:20:34
Temat:Re: Likwidacja konta w mBanku
Od:krislob <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Jul 2002 10:16:18 +0000 (UTC), Samotnik
<s...@s...eu.org> wrote:

>Najch?tniej formularz do wydrukowania, wype?nienia, potem polecony i koniec ze zmor?
mBanku. ;)
Dla mnie to samo dla inteligo ;)

krs

3. Data: 2002-07-18 12:39:22
Od:<m...@o...mila.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie to samo dla inteligo ;)
Likwidowałem w Intelio. Pismo napisne odręcznie, polecony i ... myk r-ch
zamknięty. Tylko jedna uwaga!!! Tuż zamknięciem r-ch wycofajcie mamonę bo ją
trzymają na koncie i przesyłają 1 miesiąc po piśmie (w momencie zamknięcia r-
ch).

4. Data: 2002-07-18 12:46:39
Od:Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <5...@n...onet.pl> <m...@o...mila.edu.pl>
napisał(a):
> [...]
> trzymają na koncie i przesyłają 1 miesiąc po piśmie (w momencie zamknięcia r-

I co w nim napisałeś? 'Zwracam się z wnioskiem o zamknięcie... Dane rachunku:...
data,podpis'?

5. Data: 2002-07-18 12:57:33
Od:<m...@o...mila.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co w nim napisałeś? 'Zwracam się z wnioskiem o zamknięcie... Dane
rachunku:...
> data,podpis'?
Uprzejmie prosze o rozwiązanie Umowy prowadzenia rachunku bankowego ..... z
dnie ..... swoje dane i podpis.

pdzr

6. Data: 2002-07-19 06:15:17
Od:"Salamon" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...mila.edu.pl> napisał w wiadomości
> Uprzejmie prosze o rozwiązanie Umowy prowadzenia rachunku bankowego .....
> dnie ..... swoje dane i podpis.
Czemu prosisz?!!
Jesteś stroną w umowie o prowadzenie rachunku, więc piszesz: rozwiązuję
umowę prowadzenia rachunku. Masz do tego takie samo prawo jak bank.
Pozdrawiam
SALAMON

7. Data: 2002-07-19 06:20:17
Od:d...@o...net (Piotr J. Ochwal) szukaj wiadomości tego autora

Salamon wrote:
> Jesteś stroną w umowie o prowadzenie rachunku, więc piszesz: rozwiązuję
> umowę prowadzenia rachunku. Masz do tego takie samo prawo jak bank.

Powiem więcej. Klient może rozwiązac umowę zawsze, a bank tylko z
ważnych powodów.
--
pjo

8. Data: 2002-07-19 10:45:23
Od:Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
.
[....]

> mi podpowie, jak zamknąć rachunek w mBanku pocztą, ew. przez Internet?
Najchętniej
> formularz do wydrukowania, wypełnienia, potem polecony i koniec ze zmorą
mBanku. ;)
Jak już ci powiedzieli, możesz wysłać.
A spróbuj coś takiego: Wycofaj wszystkie pieniądze, najlepiej w dniu
naliczenia odsetek i czekaj.
Po jakimś czasie powinni Ci sami przysłać pismo, że ze względu na brak
ruchów na koncie Ci
je zamykają.
KJ
BTW. Co Cię zdenerwowało ?

9. Data: 2002-07-19 11:12:48
Od:Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <ah8qev$j6n$1@news.tpi.pl> Kamil Jońca napisał(a):
> [...]
> naliczenia odsetek i czekaj.
> Po jakimś czasie powinni Ci sami przysłać pismo, że ze względu na brak

w mBanku? E, chyba nie. Musiałbym debet zrobić. A poza tym nie chcę czekać, bo za
chwilę odnowią mi mKartę i stracę okrągłe 20 zł. :P

> BTW. Co Cię zdenerwowało ?

Electron przestał mi nagle działać, w bankomacie PIN akceptował, ale wykazywał brak
środków (które były!), tak samo w sklepie się nie autoryzował (wiedząc, że mam kasę
na koncie zmusiłem biedne panie do dzwonienia chyba z sześć razy terminalem, a potem
do telefonu do BOKu polcardu, aż mi głupio teraz). Chciałem sprawę wyjaśnić, ale
po (bez przesady) półtorej godzinie czekania przy telefonie uznałem, że nie dam sobą
pomiatać, zwłaszcza że to nie pierwszy ani nie drugi taki numer z czekaniem. A mBank
nie jest w niczym lepszy od ING + INGBankOnline, więc po co mam nabijać statystykę
liczby rachunków? No, wygrywa jedynie mKartą, ale i tak jej przez rok nie użyłem ani
razu.

10. Data: 2002-07-19 11:19:26
Od:"Mscislaw" <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote ...
> pomiatać, zwłaszcza że to nie pierwszy ani nie drugi taki numer z
czekaniem. A mBank
> nie jest w niczym lepszy od ING + INGBankOnline, więc po co mam nabijać
statystykę

czy teraz SZCZERZE polecasz ING?