  • 1. Data: 2002-07-18 10:21:14
    Temat: ekarta & male sklepy w UK
    Od: <i...@p...onet.pl>

    Witam,
    Chcialbym zapytac czy ktos z uzytkownikow ekarty robil zakupy w malych sklepach
    angielskich (cdzone, eil, cd-wow, action-records, opalmusic, etc) i z jakim
    skutkiem.
    Zastanawiam sie obecnie nad zalozeniem rachunku w mbanku, a poniewaz wiem, ze
    placenie karta w tych sklepach nie zawsze konczy sie pomyslnie, dlatego bede
    wdzieczny za wszelkie rady i komentarze.

    Pozdrawiam
    JackeKK

  • 2. Data: 2002-07-19 06:36:47
    Temat: Re: ekarta & male sklepy w UK
    Od: "Stefan" <stefanUSUNTO@ito_tez.interia.pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    bede
    > wdzieczny za wszelkie rady i komentarze.
    Może nie zupełnie bezpośrednio jest to odpowiedź na Twoje pytanie, ale bez
    problemu płaciłem ekartą w DVDZone (Belgia) i w Amazon (zarówno co.uk jak i
    com).

  • 3. Data: 2002-07-19 08:30:09
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > Może nie zupełnie bezpośrednio jest to odpowiedź na Twoje pytanie, ale bez
    > problemu płaciłem ekartą w DVDZone (Belgia) i w Amazon (zarówno co.uk jak i
    > com).

    dzieki za odpowiedz, ale o tym, ze w tych sklepach nie ma problemow zdazylem
    juz wyczytac w sieci i w archiwum grupy
    pozostaje pytanie - co z mniejszymi sklepami?

    licze na odzew, (nie)szczesliwych uzytkownikow ekarty ;)

    pozdrawiam
    jackekk