  • 1. Data: 2002-07-18 08:19:31
    Temat: Re: Kilka pytań z różnej beczki...
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote ...

    > Ciagle stale haslo.

    niedowiary! bZart, mowisz serio?

  • 2. Data: 2002-07-18 18:56:03
    Temat: Kilka pytań z różnej beczki...
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    Witajcie grupowicze,

    Mam kilka pytań dotyczących przeróżnych banków, może mi ktoś pomoże (na
    stronach nie ma wyraźnych informacji).

    1. Które banki z poniższych udostępniają przez internet rachunek
    walutowy w USD i/lub EUR równolegle z ror-em, z możliwością przelewów
    pomiędzy własnym rachunkiem PLN a walutowym (tak jak kiedyś w handlo):

    -Integrum BGŻ
    -Fortis e-pakiet
    -BZ WBK Konto24 Plus
    -Citibank
    -Lukas

    2. Które banki umożlwiają wgląd do swojej karty kredytowej przez
    Internet/telefon?

    -WBK
    -Lukas
    -Citi

    3. Jak ma się pkt. 2 w przypadku nieposiadania konta w każdym z nich?
    (opłaty etc.)

    4. Czy Citibank Online nadal bazuje wyłącznie na stałym haśle do
    wszystkich operacji, czy np. wprowadzili hasła jednorazowe? Jeśli nadal,
    to czy można zamówić ograniczony dostęp (np. tylko wgląd do salda).

    5. Czy którykolwiek bank oferuje kartę wypukłą, którą NIE MOŻNA płacić w
    sieci?

    Tak wszystko naraz w jednym poście, ale mi się nazbierało :)

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

  • 3. Data: 2002-07-18 19:03:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > -Citibank

    + Multi

    > 2. Które banki umożlwiają wgląd do swojej karty kredytowej przez
    > Internet/telefon?

    > -WBK
    100%

    > -Lukas
    > -Citi

    a te to nie wiem - chyba przez telefon only

    > 4. Czy Citibank Online nadal bazuje wyłącznie na stałym haśle do
    > wszystkich operacji, czy np. wprowadzili hasła jednorazowe? Jeśli nadal,

    dalej jak bylo?

    > 5. Czy którykolwiek bank oferuje kartę wypukłą, którą NIE MOŻNA płacić w
    > sieci?

    Polski nie, a pewnie za granica tez nie ;)

  • 4. Data: 2002-07-18 19:13:48
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 18 Jul 2002 21:03:10 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >100%

    >a te to nie wiem - chyba przez telefon only

    Citi tez przez inet, Lukas nie

    Ciagle stale haslo.

    >Polski nie, a pewnie za granica tez nie ;)

    Pekao kiedys oferowal ale dosc krotko :-).
    Po prostu poblokowal te transkacje na kartach jak leci :).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-07-19 06:56:22
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 18 Jul 2002 11:19:31 +0300, "Mscislaw" <M...@n...com>
    wrote:
    adal,

    >niedowiary! bZart, mowisz serio?

    A co w tym dziwnego ? Jedyna zmiana, ze haslo nie jest juz PINem do
    karty ale ilus tam cyfrowe,dowolnie ustalane.
    Ale dalej CitiOnline to naslabiej zabezpieczony system bankowosci
    internetowej w Polsce
    No ale przeciez jakas nagrode w USA dostal ;D

    BTW, nie ma tez przelewow z data przyszlo :-/

  • 6. Data: 2002-07-19 09:23:17
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"
    > BTW, nie ma tez przelewow z data przyszlo :-/

    a zlecenie "stałe" jednorazowe ma - jesli tak to ma i przelew z data przyszla
    ;-)

    a co do (5) wypukla karta, ktora nie mozna placic w sieci - czy PolCard BIS
    wydawany w LG Petro i GBG umozliwial placenie w sieci - myślę że jako karta
    krajowa to raczej nie
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-07-19 16:57:04
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    blad wrote:
    > a co do (5) wypukla karta, ktora nie mozna placic w sieci - czy PolCard BIS
    > wydawany w LG Petro i GBG umozliwial placenie w sieci

    Dopóki PolCard nie załatał, to umożliwiały ;-) Sam sprawdzałem.
    --
    pjo

  • 8. Data: 2002-07-19 20:56:35
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 19 Jul 2002 11:23:17 +0200, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >a co do (5) wypukla karta, ktora nie mozna placic w sieci - czy PolCard BIS
    >wydawany w LG Petro i GBG umozliwial placenie w sieci - myślę że jako karta
    >krajowa to raczej nie

    Polcard Bis to karta plaska i teoretycznie nie umozliwial platnosci w
    sieci.
    Ale Polcard - wypukly juz jak najbardziej sie oficjalnie nadaje do IO