  • 1. Data: 2002-07-18 08:15:31
    Temat: Re: BIG + TP SA
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "minik" <m...@m...net> wrote ...
    > dostarczyła BIG Bankowi Gdańskiemu usługę wideokonferencji dla klientów
    > kwietniu zamówił dostawę i instalację 220 zestawów wideokonferencyjnych
    wraz
    > z łączami ISDN BRA. Łącza dostępowe wykonał Pion Sieci. Zestawy do
    > komputerów dostarczył i zainstalował TeiTech.

    no tak czyli videokonferencje przez ISDN. wolalbym jednak przez Internet w
    standardzie H.324 ktory ma m.in. Netmeeting...

  • 2. Data: 2002-07-18 19:55:27
    Temat: BIG + TP SA
    Od: "minik" <m...@m...net>

    TP S.A. zbudowała system wideokonferencji dla BIG Banku Gdańskiego
    [18-07-2002 17:57]
    Telekomunikacja Polska wspólnie ze spółką TP TelTech jako podwykonawcą,
    dostarczyła BIG Bankowi Gdańskiemu usługę wideokonferencji dla klientów
    detalicznych. Od niedawna klienci BIG Banku mogą wstąpić do jednego z ponad
    200 oddziałów banku i uzyskać specjalistyczne informacje podczas rozmowy on
    line z ekspertami wideocentrum banku w Warszawie. TP S.A. jest właścicielem
    sprzętu, który został wynajęty klientowi. BIG Bank Gdański jeszcze w
    kwietniu zamówił dostawę i instalację 220 zestawów wideokonferencyjnych wraz
    z łączami ISDN BRA. Łącza dostępowe wykonał Pion Sieci. Zestawy do
    komputerów dostarczył i zainstalował TeiTech.

    źródło: iTePe

  • 3. Data: 2002-07-19 06:23:40
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jul 18, 2002 at 11:15:31AM +0300, Mscislaw wrote:

    > wraz
    >
    > no tak czyli videokonferencje przez ISDN. wolalbym jednak przez Internet w
    > standardzie H.324 ktory ma m.in. Netmeeting...

    Fajnie ze to dla ciebie bylo projektowane. Pamietaj, poniewaz sie nie
    podoba, mozesz zawsze nie przyjac wykonanych prac.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-07-19 06:28:45
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Wojtek Piecek wrote:
    > Fajnie ze to dla ciebie bylo projektowane. Pamietaj, poniewaz sie nie
    > podoba, mozesz zawsze nie przyjac wykonanych prac.

    Chyba, że "wicie-rozumicie" jest polecenie służbowe, żeby odebrać, bo
    inaczej nie byndzie prymii ;-)
    --
    pjo

  • 5. Data: 2002-07-19 07:45:41
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote ...
    > Fajnie ze to dla ciebie bylo projektowane. Pamietaj, poniewaz sie nie
    > podoba, mozesz zawsze nie przyjac wykonanych prac.

    nie o to chodzi, ja tylko wskazalem ze w dzisiejszych czasach robienie
    videokonferencji dla banku na ISDN zamiast przez Internet (H.324 lub SIP)
    jest przestarzale.

  • 6. Data: 2002-07-19 07:48:28
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jul 19, 2002 at 10:45:41AM +0300, Mscislaw wrote:

    > nie o to chodzi, ja tylko wskazalem ze w dzisiejszych czasach robienie
    > videokonferencji dla banku na ISDN zamiast przez Internet (H.324 lub SIP)
    > jest przestarzale.

    I znow - bo ty tak uwazasz. Powiedz szczerze - masz na imie Jacek?

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-07-19 08:00:12
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote ...

    > I znow - bo ty tak uwazasz.

    jak nie masz nic do powiedzenia na dany temat to zamilcz.
    nie lubie burakow co osobiste ataki uprawiaja zamiast dany temat dyskutowac.

  • 8. Data: 2002-07-19 08:04:00
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jul 19, 2002 at 11:00:12AM +0300, Mscislaw wrote:

    > jak nie masz nic do powiedzenia na dany temat to zamilcz.
    > nie lubie burakow co osobiste ataki uprawiaja zamiast dany temat dyskutowac.

    Misiu pluszowy - skad wiesz jakie byly postawione warunki takim
    polaczeniom? Kto definiowal warunki? __TY__? Dlaczego krytykujesz to?

    Ciesze sie ze potrafisz odseparowac sie od osobistych atakow,
    ziemniaku jeden.

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-07-19 08:17:20
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote ...
    > Misiu pluszowy - skad wiesz jakie byly postawione warunki takim
    > polaczeniom? Kto definiowal warunki? __TY__? Dlaczego krytykujesz to?

    to nie ma nic do rzeczy. ja tylko wyrazilem moja opinie. a ty biedaku
    zamiast sie czepiac wyraz swoja opinie (na temat tego rozwiazania w BIG + TP
    SA) i koniec dyskusji.

  • 10. Data: 2002-07-19 08:21:36
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jul 19, 2002 at 11:17:20AM +0300, Mscislaw wrote:

    > to nie ma nic do rzeczy. ja tylko wyrazilem moja opinie. a ty biedaku
    > zamiast sie czepiac wyraz swoja opinie (na temat tego rozwiazania w BIG + TP
    > SA) i koniec dyskusji.

    A kto sie przyczepil ze to rozwiazanie "przestarzale"? Dlaczego ja mam
    bronic swojej opini, to ty czepiasz sie ze nie netmeeting.

    --

    --w