  • 31. Data: 2002-07-21 15:55:22
    Temat: Re: Likwidacja konta w mBanku
    Od: "Marcin" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr J. Ochwal" <d...@o...net> napisał w wiadomości
    news:192122048808.20020721114741@ochwal.net...

    > wpłać se na ekonto grosik i załóż dwa stałe zlecenia miesięczne. Z
    > ekonta na emax 10-tego, z eMaxa na ekonto 20-tego ;-)
    > --
    > pjo

    Sory ze pytam ele jak na rachunku eMax zronic zlecenie stale po nie widze
    tam takiej opcji w eKoncie jest taka opcja.

    Marcin

  • 32. Data: 2002-07-21 16:05:08
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Marcin wrote:
    > Sory ze pytam ele jak na rachunku eMax zronic zlecenie stale po nie widze
    > tam takiej opcji w eKoncie jest taka opcja.

    fucktycznie. No to załóż sobie izzykonto. Albo przelewaj z sąsiadem :)
    --
    pjo

  • 33. Data: 2002-07-21 17:34:22
    Od: "Marcin" <t...@w...pl>

    > fucktycznie. No to załóż sobie izzykonto. Albo przelewaj z sąsiadem :)
    > --
    > pjo

    Mi nie o to chodzi zeby przelewac tam i z powrotem. Mam zlecenia stale w
    eKoncie i musze pamietac zeby zasilac go z eMaxa. Przydalo by sie aby szlo
    zalozyc przynajmniej jedno zlecenie stale z eMaxa na eKonto i by bylo po
    klopocie. Szkoda ze o tym mBank nie pomyslal.

    --
    Marcin

  • 34. Data: 2002-07-21 17:44:06
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Marcin wrote:
> [...]
    > zalozyc przynajmniej jedno zlecenie stale z eMaxa na eKonto i by bylo po
    > klopocie. Szkoda ze o tym mBank nie pomyslal.

    eMax z definicji miał był "lokatą". Szkoda, że mBank nie pomyślał o
    możliwości otwierania dowolnej ilości eKont.
    --
    pjo

  • 35. Data: 2002-07-24 15:26:32
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 21 Jul 2002 09:23:16 +0000 (UTC)),
    Samotnik <s...@s...eu.org> był(a) napisał(a):

    >§ 43.
    >mBank może wypowiedzieć Umowę w części dotyczącej rachunku, który nie wykazuje przez

    >okres trzech miesięcy żadnych obrotów, za wyjątkiem okresowego dopisywania odsetek

    Moment! To jak będę miał kasę na koncie, wyjadę np. na wakacje i kasa
    sobie będzie leżała i procentowała, to mi zamkną konto? To ja [piiiii]
    taki bank...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)