  • 11. Data: 2002-07-19 11:21:14
    Temat: Re: Likwidacja konta w mBanku
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    news:slrnajftbe.du3.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    > w mBanku? E, chyba nie. Musiałbym debet zrobić. A poza tym nie chcę
    czekać, bo za
    > chwilę odnowią mi mKartę i stracę okrągłe 20 zł. :P
    Ja zadzwoniłem i poprosiłem aby nie odnawiali, ale w świetle tego co
    piszesz może być
    nieskuteczne ;-)

    [... ciach przygody...]

    Bardzo dziwne to co piszesz.

    KJ

  • 12. Data: 2002-07-19 15:33:05
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ah8si7$spg$1@news.tpi.pl> Kamil Jońca napisał(a):
    > [... ciach przygody...]
    >
    > Bardzo dziwne to co piszesz.

    Może mam pecha, no ale cóż... Po nocach mi się śniło 'proszę czekać...' ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 13. Data: 2002-07-19 15:38:20
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ah8sm0$j6k$1@phys-news1.kolumbus.fi> Mscislaw napisał(a):

    > "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote ...
    > czekaniem. A mBank
    > statystykę
    >
    > czy teraz SZCZERZE polecasz ING?

    Co to znaczy SZCZERZE? Nie korzystam z innych banków, więc nie mogę porównać, ale jak

    na moje potrzeby oferta ING jest OK, no i od czterech lat nie było z nimi kłopotów,
    zwłaszcza, że mam mały oddział obok siebie i łatwo się tam mi wszystko załatwia, bo
    nie ma tłoku.

  • 14. Data: 2002-07-19 17:44:38
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote ...
> [...]
    kłopotów,
    > zwłaszcza, że mam mały oddział obok siebie i łatwo się tam mi wszystko

    aha, no ale mi chodzilo o to jak sprawuje sie ING internetowy? niazawodny?
    ma liste kontrahentow i powiadomienia, itd? wiem ze ING jako bank marmurkowy
    dostawal nagrody ale czy jego czesc internetowa jest dobra - o to mi
    chodzilo...

  • 15. Data: 2002-07-20 18:24:48
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ah9j8a$7mq$1@phys-news1.kolumbus.fi> Mscislaw napisał(a):
    > aha, no ale mi chodzilo o to jak sprawuje sie ING internetowy? niazawodny?

    Raczej bez problemów.

    > ma liste kontrahentow i powiadomienia, itd? wiem ze ING jako bank marmurkowy
    > dostawal nagrody ale czy jego czesc internetowa jest dobra - o to mi
    > chodzilo...

    Nie mam wielkiego porównania, nie żyję tematem bankowości (za mało mam pieniędzy ;),
    ale jak dla mnie jest bardzo OK. Kiedyś był koszmarnie wolny (applet w javie), teraz
    się zdecydowanie poprawiło.

    Można zdefiniować sobie przelewy wzorcowe (ja mam kilkanaście, nie testowałem
    więcej), ma stałe zlecenia, dyspozycje można składać na dowolny dzień. Dostępna
    on-line historia rachunku. Masz dostęp do swoich rachunków oszczędnościowych i lokat,
    a także do kredytów (nie korzystam, nie testowałem), można wysłać elektronicznie
    wniosek o niemal wszystko (także karty), do oddziału przychodzi się tylko podpisać
    papiery. Do RORu dostęp przez sieć bezpłatnie (no, przynajmniej do mojej studenckiej
    wersji, ale chyba w innych też, trzeba by spojrzeć), do rachunku DG też. Posiadam
    obydwa te rachunki w ING, obydwa bez problemu. Przelewy w ROR bezpłatne, w DG mało
    płatne (pierwszych 10 do ING 0 zł, kolejne po złotówce, na zewnątrz wszystkie 1,5
    zł).

    Dla niektórych poważną wadą jest pobieranie 30 zł za odblokowanie dostępu po jego
    zablokowaniu przy 3 niepoprawnych próbach logowania!!! Trzeba zatem chronić nie tylko
    hasło, ale także i login, bo każda próba 'hackowania' ;) konta przez kolegę z pracy,
    który podejrzał login, kosztuje 30 zł. Oprócz tego mój tata już kiedyś zapłacił, bo
    za dużo razy próbował (ma sześćdziesiąt parę lat i nie wszystko łapie tak szybko, jak
    ludzie o pokolenie młodsi, pomogło rozpisanie hasła na kartce wraz z numerami
    kolejnych liter ;).

    Na http://www.bskonline.pl/demo/ jest proste nieinteraktywne demo we flashu.

  • 16. Data: 2002-07-20 22:40:51
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > można wysłać elektronicznie
    > wniosek o niemal wszystko (także karty), do oddziału przychodzi się tylko
    > podpisać
    > papiery.

    Zastanawiam sie, po co chodzic i podpisywac?
    Skoro mozesz przez internet wyprowadzic sobie kase z konta bez skladania
    podpisu pozniej w oddziale - dlaczego bank wymaga podpisu "na papiorecku" przy
    checi skorzystania z innych uslug?

    Czy w innych bankach jest to samo?

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 17. Data: 2002-07-21 07:24:12
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <5...@n...onet.pl> <m...@p...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > podpisu pozniej w oddziale - dlaczego bank wymaga podpisu "na papiorecku" przy

    Chodzi o zawarcie UMOWY. Wyjmując pieniądze nie zawierasz umowy, natomiast także w
    Twoim interesie leży to, aby bank zawarł z Tobą umowę przy okazji prowadzenia
    rachunku, przyznania kredytu itd. Dopóki nie wejdzie osławiony podpis, dopóty
    będziesz smerfował do oddziału.

  • 18. Data: 2002-07-21 08:54:11
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    <m...@p...onet.pl> wrote ...
> [...]
    > podpisu pozniej w oddziale - dlaczego bank wymaga podpisu "na papiorecku"

    nie rozumiem, przeciez mBank nie ma zadnych oplat! po co wiec "oficjalnie"
    zamykac tam konto, nie wystarczy "przestac uzywac" ?

  • 19. Data: 2002-07-21 09:03:46
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ahdstr$aks$1@phys-news1.kolumbus.fi> Mscislaw napisał(a):
    > przy
    >
    > nie rozumiem, przeciez mBank nie ma zadnych oplat! po co wiec "oficjalnie"
    > zamykac tam konto, nie wystarczy "przestac uzywac" ?

    Faktycznie doczytałem, że jeśli nie ma ruchu przez 3 mce, to sami zamkną. Ale mBank
    ma opłatę za usługi dodatkowe ;)

  • 20. Data: 2002-07-21 09:13:34
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote ...
    > Faktycznie doczytałem, że jeśli nie ma ruchu przez 3 mce, to sami zamkną.

    a jaka jest minimalna kwota jaka trzeba miec na koncie w mBank-u by przez 3
    miesiace bez ruchu nie zamkneli konta?