  • 11. Data: 2005-02-08 13:50:03
    Temat: Re: Likwidacja konta VW Bank Direct
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 8 Feb 2005 14:27:29 +0100, w <c...@a...krakow>, Piotr_Kraków

    > dzisiaj. Żoneczka pojechała ze trzy letnim synkiem na wypoczynek a bobasek
    > strasznie lubi bawić się moim aparacikiem; ja natomiast nigdy nie potrafię
    > mu odmówić więc mu go dałem :P

    To poczekaj, do jutra warunki prowadzenia konta się nie zmienią.

  • 12. Data: 2005-02-08 13:53:44
    Od: "Neptun" <n...@n...pl>

    > W chwili obecnej nie mam takiej możliwości. Pierwsze połączenia będe mógł
    > dopiero wykonać ok. godz. 18 gdyż właśnie wtedy skończą mi doprowadzać do
    > domciu światłowód.
    > Powiesz mi pewnie, że mogę zadzwonić z komory... Owszem mogę ale nie
    > dzisiaj. Żoneczka pojechała ze trzy letnim synkiem na wypoczynek a bobasek
    > strasznie lubi bawić się moim aparacikiem; ja natomiast nigdy nie potrafię
    > mu odmówić więc mu go dałem :P

    To masz strasznie zacofanego dzieciaka, bo moj od laptopa nie odchodzi juz
    od 2
    dni, pisze jakis program w c++, a wczoraj mial drugie urodziny ;-)
    Moze jak bobasek wroci z wypoczynku to zapytaj go jak zamykac konta w
    bankach,
    pewnie wie juz to lepiej niz Ty pseudo magazynierze, synu rektora ;-O

  • 13. Data: 2005-02-08 13:56:18
    Od: Piotr_Kraków <p...@t...pl>

    "Radoslaw P." news:urgh015alhnlp497dtuqr3m4vo0r8c9v62@4ax.com
    > To poczekaj, do jutra warunki prowadzenia konta się nie zmienią.

    Tak też będę musiał zrobić :D Pozdrawiam.

  • 14. Data: 2005-02-08 13:58:31
    Od: Piotr_Kraków <p...@t...pl>

    "Neptun" news:cuagaa$n62$1@atlantis.news.tpi.pl
    > To masz strasznie zacofanego dzieciaka, bo moj od laptopa nie odchodzi juz
    > od 2
    > dni, pisze jakis program w c++, a wczoraj mial drugie urodziny ;-)

    To widać, że twoje dziecko się w ciebie wdało. Mój w wieku dwóch lat już
    drugi fakultet robił :D

    > pseudo magazynierze, synu rektora ;-O

    Żal pupcie scisnął synu woźnego w wiejskiej podstawówce? :D :P

  • 15. Data: 2005-02-08 14:15:31
    Od: "Neptun" <n...@n...pl>

    > Żal pupcie scisnął synu woźnego w wiejskiej podstawówce? :D :P

    Przepraszam to juz sie nie powtorzy, wkrotce wysle przeprosiny na
    ponizeszego maila
    p...@t...pl
    p...@t...pl
    p...@t...pl
    p...@t...pl
    p...@t...pl
    p...@t...pl
    a Tobie radze zdac to prawko, nie sciagac wiecej divx'ow bo to nieladnie ;-)

  • 16. Data: 2005-02-08 14:24:11
    Od: Piotr_Kraków <p...@t...pl>

    "Neptun" news:cuahq1$8qt$1@nemesis.news.tpi.pl
    > Przepraszam to juz sie nie powtorzy, wkrotce wysle przeprosiny na
    > ponizeszego maila

    Wysyłaj sobie zdrów :) Najwyżej komuś zrobisz bydełko na skrzynce :) Podany
    przeze mnie adres to fikcja :D

  • 17. Data: 2005-02-08 14:34:27
    Temat: [OT] Likwidacja konta VW Bank Direct
    Od: "inżynier Nowak" <n...@g...pl>

    Piotr_Kraków <p...@t...pl> napisał(a):

    > Pozdrawiam Inżyniera (zapewne kupionego).

    A wiec jednak kompleks.
    Mierzysz innych swoja miara, co jest i niesluszne metodologicznie
    (zasadniczo) i (w tym przypadku) ahistoryczne, bo przed ćwierćwieczem się
    nie kupowało.
    Dodatkowo dajesz wyraz swojej ignorancji netykietowej (bo czepianie się
    nicków jest średnio eleganckie - choć czasem chciałoby się coś napisać o
    lejkonikach) i ogólnej - bo myślisz, że się w nicku chwalę tytułem (pewnie
    sam bardzo jesteś dumny ze swojego tytułu).
    Myślę, że gdybyś znalazl kogoś, kto uważnie czytal w późnych latach
    siedemdziesiątych "Przekrój" (wydawany naonczas w Krakowie), to ten ktoś
    mógłby Ci wytłumaczyć, kim był inżynier Nowak. Ostatecznie możesz zapytać
    Andrzeja Mleczki, też masz niedaleko...
    Ale dlaczego ja tłumaczę to komuś, kogo nie stać nawet podanie prawdziwego
    adresu pocztowego...
    O tempora, o mores...

  • 18. Data: 2005-02-08 14:38:30
    Od: "Ciekawy" <c...@p...pl>

    Co do zamykania konta, to procedura jest standardowa. Piszesz
    odpowiednie pisemko, że zamyskasz konto, środki zgromadzone na końcie
    życzysz sobie żeby przelali na wskazany rachunek. Token załączasz w
    bąblekowej kopercie i po kłopocie. Najlepiej wyślij poleconym. To samo
    pytanie możesz również zadać poprzez pocztę wewnętrzną w banku. Myślę
    również, że jest to opisane w dokuemncie "Warunki prowadzenia kont w
    VW Bank direct" czy coś w tym stylu.

    Tak zrobilem jak zamykalem konto w Lukasie i jakos nie mogli doszukac sie
    tokena... :))
    Co sie napisalem do nich to juz moje. W kopercie babelkowej, poleconym, za
    potwierdzeniem odbioru.

  • 19. Data: 2005-02-08 14:45:58
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Piotr_Kraków* napisał(a):

    > Mam przed imieniem tzw. "magazyniera" (mgr.) i ot tak po prostu nie lubię
    > inżynierków. To nie jest żaden kompleks - ot co po prostu wrodzony asympatia
    > :)

    LOL.

    > Pozdrawiam Inżyniera (zapewne kupionego).

    LOL 2. Nieistotne czy ynżinier, magazynier, doktUr, procesor - tytuł
    niby zobowiązuje ale kultury jak widać brak :-P

    Gree

  • 20. Data: 2005-02-08 15:12:27
    Od: "Fox" <gfox@wytnijtoto@o2.pl>

    "Piotr_Kraków" <p...@t...pl> wrote in message
    > "Neptun" news:cuahq1$8qt$1@nemesis.news.tpi.pl
    >
    > Wysyłaj sobie zdrów :) Najwyżej komuś zrobisz bydełko na skrzynce :)
    Podany
    > przeze mnie adres to fikcja :D

    Braaaawoooo!!!

    Az dziw bierze czego to ucza takich mgr'ow. Wykladowcy na tej Twojej uczelni
    musza byc strasznie dumni z "wypuszczenia na rynek" takiego blyskajacego
    inteligencja absolwenta.

    Mimo wszystko zal tego dziecka, ze ma taki wzor do nasladowania ;(