  • 21. Data: 2005-02-08 20:05:11
    Temat: Re: Likwidacja konta VW Bank Direct
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Piotr_Kraków napisał(a):

    > Mam przed imieniem tzw. "magazyniera" (mgr.) i ot tak po prostu nie lubię
    > inżynierków. To nie jest żaden kompleks - ot co po prostu wrodzony asympatia
    > :)

    Ja też mam mgr, a nawet mgr inż. I co więcej nauczyli mnie nawet jak się
    pisze mój własny tytuł. Szkoda, że Ciebie to ominęło.

    BPNMSP

  • 22. Data: 2005-02-09 02:40:29
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    begin 3 Piotr_Kraków napisał:
    > Mam przed imieniem tzw. "magazyniera" (mgr.) i ot tak po prostu nie lubię
    > inżynierków. To nie jest żaden kompleks - ot co po prostu wrodzony
    > asympatia :)

    LOL. Używasz tytułu jako pierwszego imienia? Mgr Troll ;-)

  • 23. Data: 2005-02-12 19:31:10
    Od: "Janek Nowisz" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr_Kraków" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > strony świata. Jestem więc zabezpieczony w przeciwieństwie do ciebie
    > pseudo
    > inżynierze.

    O ile inżynier nie przekroczył pewnej granicy, to Ty już to zrobiłeś. Ze
    studiów Twoich dalszych doniesień wnioskuję, że dobrze się z tym czujesz.

    Mi Twoje dobre samopoczucie bardzo się podoba, ale nie podoba mi się Twoje
    obrażanie innych.

    Z tego też powodu pozdrawiam serdecznie nowego użytkownika w mojej kolekcji
    trolli zwanej KF.

    siemka