    From: "inżynier Nowak" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [OT] Likwidacja konta VW Bank Direct
    Date: Tue, 8 Feb 2005 14:34:27 +0000 (UTC)

    Piotr_Kraków <p...@t...pl> napisał(a):

    > Pozdrawiam Inżyniera (zapewne kupionego).

    A wiec jednak kompleks.
    Mierzysz innych swoja miara, co jest i niesluszne metodologicznie
    (zasadniczo) i (w tym przypadku) ahistoryczne, bo przed ćwierćwieczem się
    nie kupowało.
    Dodatkowo dajesz wyraz swojej ignorancji netykietowej (bo czepianie się
    nicków jest średnio eleganckie - choć czasem chciałoby się coś napisać o
    lejkonikach) i ogólnej - bo myślisz, że się w nicku chwalę tytułem (pewnie
    sam bardzo jesteś dumny ze swojego tytułu).
    Myślę, że gdybyś znalazl kogoś, kto uważnie czytal w późnych latach
    siedemdziesiątych "Przekrój" (wydawany naonczas w Krakowie), to ten ktoś
    mógłby Ci wytłumaczyć, kim był inżynier Nowak. Ostatecznie możesz zapytać
    Andrzeja Mleczki, też masz niedaleko...
    Ale dlaczego ja tłumaczę to komuś, kogo nie stać nawet podanie prawdziwego
    adresu pocztowego...
    O tempora, o mores...