  • 1. Data: 2005-02-08 01:04:57
    Temat: Neteller
    Od: "PiotrekL" <p...@w...pl>

    Witam wszystkich !

    Mam taki problem :

    Załóżmy, że posiadam konto na NeTeller lub Firepay, mam tam powiedzmy 1000$,
    chciałbym żeby to 1000$ znalazło się w moim portfelu. Jakie są drogi, żeby to
    uzyskać.

    Pozdrawiam
    PiotrekL

  • 2. Data: 2005-02-08 09:52:56
    Temat: Re: Neteller
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > Załóżmy, że posiadam konto na NeTeller lub Firepay, mam tam powiedzmy
    1000$,
    > chciałbym żeby to 1000$ znalazło się w moim portfelu. Jakie są drogi, żeby
    > uzyskać.

    wyplacic karta Netellera z kazdego bankomatu na swiecie z logiem
    Cirrus,Maestro

  • 3. Data: 2005-02-08 14:54:02
    Od: Szczepan <twó...@e...którego.nie.polecamy.tu.podawać>

    [ Jakiś czas temu, PiotrekL napisał(a): ]

> [...]
    >chciałbym żeby to 1000$ znalazło się w moim portfelu. Jakie są drogi, żeby to

    z Netka mozesz zleci przelew na konto bankowe, albo wyplacic ich karta.
    --
    pozdrawiam, Szczepan

  • 4. Data: 2005-02-09 22:38:14
    Od: "Gabriel" <gabrielSPAM_f(...........)@wp.pl>

    > Załóżmy, że posiadam konto na NeTeller lub Firepay, mam tam powiedzmy
    1000$,
    > chciałbym żeby to 1000$ znalazło się w moim portfelu. Jakie są drogi, żeby
    > uzyskać.

    Czek-free
    Kartą- liczac ze kurs sr 3.07 to dostaniesz chyba około 2950 +- 50zł tak mi
    sie zdaje.
    Przelewy robią za 30-40$ ale to nie wszystkim klientom.