  • 1. Data: 2005-02-08 11:01:33
    Temat: Likwidacja konta VW Bank Direct
    Od: Piotr_Kraków <p...@t...pl>

    Czy ktoś likwidował konto w VW Bank Direct i był by tak dobry i podzielił
    się swoją wiedzą jak wygląda procedura zamykania rachunku?

    Najbardziej interesuje mnie fakt co robi się z TOKENem. Z tego co wiem
    trzeba go oddać tylko pytanie JAK?

    Pozdrawiam.

    PS. Posiadam konto w Mbanku i oprocentowanie jakie oferuje ogólnie w Mbank
    nie za bardzo mnie zadowala. Czy według was warto przerzucić wszystkie
    oszczędności do VW i wrzucić je na lokatkę?

  • 2. Data: 2005-02-08 11:38:30
    Temat: Re: Likwidacja konta VW Bank Direct
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-08 12:01, Pan/Pani Piotr_Kraków napisał(a) co następuje:

> [...]
    > nie za bardzo mnie zadowala. Czy według was warto przerzucić wszystkie
    > oszczędności do VW i wrzucić je na lokatkę?

    Nie rozumiem, chcesz zamknąć konto w VW, a pytasz czy warto przenosić
    tam środki na lokatę?!? Jeżeli nie chcesz blokować sobie środków, to
    może skorzystaj z eMAX+ w mBanku?

    Co do zamykania konta, to procedura jest standardowa. Piszesz
    odpowiednie pisemko, że zamyskasz konto, środki zgromadzone na końcie
    życzysz sobie żeby przelali na wskazany rachunek. Token załączasz w
    bąblekowej kopercie i po kłopocie. Najlepiej wyślij poleconym. To samo
    pytanie możesz również zadać poprzez pocztę wewnętrzną w banku. Myślę
    również, że jest to opisane w dokuemncie "Warunki prowadzenia kont w
    VW Bank direct" czy coś w tym stylu.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 3. Data: 2005-02-08 11:41:34
    Od: Piotr_Kraków <p...@t...pl>

    "Human Being" news:cua89i$avg$1@atlantis.news.tpi.pl
    > Nie rozumiem, chcesz zamknąć konto w VW, a pytasz czy warto przenosić
    > tam środki na lokatę?!? Jeżeli nie chcesz blokować sobie środków, to
    > może skorzystaj z eMAX+ w mBanku?

    Nie wyraziłem się zbyt dokładniej w poprzednim poście i wyszedł z tego
    delikatny mix jak wydać :) Ale już wszystko wyjaśniam. Tak jak napisałem
    zamierzam przenieść swoje oszczędności do VW jednak zawsze wole znać pewne
    rzeczy z wyprzedzeniem np. jak wygląda ewentualne zamykanie konta bo
    przecież różnie to w życiu bywa.

    > To samo pytanie możesz również zadać poprzez pocztę wewnętrzną w banku.

    Zadawałem to pytanie przez E-mail do banku. Pozostało to jednak bez
    odpowiedzi.
    Mimo wszystko jednak dziękuję za fatygę i odpowiedź na zadanie pytanie.

  • 4. Data: 2005-02-08 12:01:34
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    A ja zadam inne pytanie:
    Po co likwidować coś co nie kosztuje?

    --
    adres antyspamowy ROT 13

  • 5. Data: 2005-02-08 12:04:37
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-08 13:01, Pan/Pani Peet napisał(a) co następuje:

    > A ja zadam inne pytanie:
    > Po co likwidować coś co nie kosztuje?

    Nie wiem. Ja posiadam konta w obu bankach i każdy chwalę za co innego,
    a ponieważ "nic" ;-) nie kosztują, to ich nie zamykam :-)

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair
    [ N O W P L A Y I N G ]
    Faithless - "Everything Will Be Alright Tomorrow" - No Roots

  • 6. Data: 2005-02-08 12:41:20
    Od: Piotr_Kraków <p...@t...pl>

    "Peet" news:cua9qu$ma$1@nemesis.news.tpi.pl
    > A ja zadam inne pytanie:
    > Po co likwidować coś co nie kosztuje?

    Ja się zapytałem jak się likwiduje na wypadek gdy by właśnie zaczęło
    kosztować :)

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2005-02-08 12:52:52
    Od: "inżynier Nowak" <n...@W...gazeta.pl>

    Piotr_Kraków <p...@t...pl> napisał(a):

    > "Peet" news:cua9qu$ma$1@nemesis.news.tpi.pl
    >
    > Ja się zapytałem jak się likwiduje na wypadek gdy by właśnie zaczęło
    > kosztować :)

    Jak rozumiem drogi ucieczki na wypadek wybuchu wulkanu masz już opracowane?

  • 8. Data: 2005-02-08 13:02:21
    Od: Piotr_Kraków <p...@t...pl>

    "inżynier Nowak" news:cuacn4$l9l$1@inews.gazeta.pl
    > Jak rozumiem drogi ucieczki na wypadek wybuchu wulkanu masz już
    > opracowane?

    Tak. Dokładnie 2 miesiące temu zakończyłem budowe w podziemiach swego domku
    schronu, od którego odprowadziłem specialne korytarze ewakuacyjne w cztery
    strony świata. Jestem więc zabezpieczony w przeciwieństwie do ciebie pseudo
    inżynierze.

  • 9. Data: 2005-02-08 13:19:06
    Od: "inżynier Nowak" <n...@W...gazeta.pl>

    Piotr_Kraków <p...@t...pl> napisał(a):

    > Jestem więc zabezpieczony w przeciwieństwie do ciebie pseudo
    > inżynierze.

    Dlaczego "pseudo". Masz jakiś kompleks na tle wykształcenia?
    Jak już opanowałeś prace ziemne, to teraz zapoznaj się z urządzeniem pod
    nazwą telefon. Jak już opanujesz podstawy działenia tego tajemniczego
    urządzenia, to zadzwoń do banku i się zapytaj.

  • 10. Data: 2005-02-08 13:27:29
    Od: Piotr_Kraków <p...@t...pl>

    "inżynier Nowak" news:cuae8a$2n$1@inews.gazeta.pl
    > Dlaczego "pseudo". Masz jakiś kompleks na tle wykształcenia?

    Mam przed imieniem tzw. "magazyniera" (mgr.) i ot tak po prostu nie lubię
    inżynierków. To nie jest żaden kompleks - ot co po prostu wrodzony asympatia
    :)

    > Jak już opanowałeś prace ziemne, to teraz zapoznaj się z urządzeniem pod
    > nazwą telefon. Jak już opanujesz podstawy działenia tego tajemniczego
    > urządzenia, to zadzwoń do banku i się zapytaj.

    W chwili obecnej nie mam takiej możliwości. Pierwsze połączenia będe mógł
    dopiero wykonać ok. godz. 18 gdyż właśnie wtedy skończą mi doprowadzać do
    domciu światłowód.
    Powiesz mi pewnie, że mogę zadzwonić z komory... Owszem mogę ale nie
    dzisiaj. Żoneczka pojechała ze trzy letnim synkiem na wypoczynek a bobasek
    strasznie lubi bawić się moim aparacikiem; ja natomiast nigdy nie potrafię
    mu odmówić więc mu go dałem :P

    Pozdrawiam Inżyniera (zapewne kupionego).