  • 1. Data: 2005-02-08 11:03:28
    Temat: karta kredytowa bez opłaty rocznej - czy możliwe ?
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Witam!
    Jestem szczęśliwym (?) posiadaczem karty kredytowej od 1999 roku. Strasznie
    irytuje mnie roczna opłata za używanie karty. Szczególnie obecnie gdy
    większość banków kusi nowych klientów zerową opłatą w pierwszym roku. Nic
    tylko zmieniać bank co roku.

    Czy myślicie, że istnieje bank, który zrezygnuje z pobierania ze mnie opłaty
    rocznej przy moich obrotach rzędu 2000 PLN miesięcznie ?

    Jakie są Wasze doświadczenia z walki z bankami w podobnych sprawach ?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-02-08 11:37:08
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik <f...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rocznej przy moich obrotach rzędu 2000 PLN miesięcznie ?
    >
    > Jakie są Wasze doświadczenia z walki z bankami w podobnych sprawach ?

    w podobnej sprawie po wizycie i rozmowie w banku Pekao oraz mojej propozycji
    aby zrezygnowali z oplaty rocznej (95zl) mimo istniejacych mozliwosci bank
    odmowil. Tak wiec po 7 latach uzytkowania zlozylem wypowiedzenie a limit
    kredytowy przeniose do innego banku gdzie dostane darmowa karte. Moze kiedys
    banki naucza sie ze tansze jest utrzymanie starego klienta niz pozyskanie
    nowego...

    D.

  • 3. Data: 2005-02-08 12:13:38
    Od: "Sławek \(onet\)" <s...@a...onet.pl>

    Wydaje mi się, że bank BPH mil promocje karty kredytowej "bez oplata do
    końca życia" czy jakoś tak.
    Było to uzależnione od obrotu na karcie.

    Sprawdź sobie na stronach internetowych banku.

    Sławek
    s...@a...onet.pl

  • 4. Data: 2005-02-08 21:03:59
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 8 Feb 2005 11:03:28 +0000 (UTC), f...@W...gazeta.pl
    naskrobał(a):

> [...]
    > rocznej przy moich obrotach rzędu 2000 PLN miesięcznie ?
    >
    > Jakie są Wasze doświadczenia z walki z bankami w podobnych sprawach ?

    w BPH przy takich obrotach 0zł. Citi - jest na rok promocja 0 zł.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org