  • Data: 2017-09-14 18:16:15
    Temat: Re: Leasing konsumencki a pozyczka bankowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2017-09-13 o 21:53, Kris pisze:

    >O kaucji/depozycie nigdy nie ma, bo to czynnik niekosztowy i
    >niemedialny :-).
    >Płacisz depozyt i on podatkowo jest niejako obojętny,
    >więc dowiadujesz się o nim jak się zaczynasz interesować
    >ofertą bardziej szczegółowo.Ja dostałem kwoty depozytu
    >dopiero z harmonogramem spłat do umowy.

    EFL to nawet bardziej bezczelny

    https://efl.pl/pl/azindexcustom/leasing-krotka-defin
    icja/
    "Przez umowę leasingu leasingodawca zobowiązuje się zakupić rzecz
    wybraną przez leasingobiorcę oraz oddać ją leasingobiorcy do używania
    przez oznaczony czas za wynagrodzeniem równym co najmniej cenie zakupu
    rzeczy."

    https://efl.pl/pl/azindexcustom/leasing-operacyjny/
    "Leasing operacyjny
    Jest to umowa leasingu, która spełnia następujące warunki:

    -została zawarta na czas oznaczony, stanowiący co najmniej 40 %
    normatywnego okresu amortyzacji, jeżeli jej przedmiotem są podlegające
    odpisom amortyzacyjnym rzeczy ruchome lub wartości niematerialne i
    prawne albo została zawarta na okres co najmniej 10 lat, jeżeli jej
    przedmiotem są podlegające odpisom amortyzacyjnym nieruchomości,

    oraz
    -suma ustalonych w niej opłat, pomniejszona o należny podatek od
    towarów i usług, odpowiada co najmniej wartości początkowej środków
    trwałych lub wartości niematerialnych i prawnych."

    Aczkolwiek to pierwsze zgodne z KC jest ...

    J.