  • 21. Data: 2003-10-13 12:57:44
    Temat: Re: [LUKAS] regulaminy
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    > Co za czasy... prosić się o głupią odpowiedź... :-/

    TAK

    dostalem, pzdr
    darek

  • 22. Data: 2003-10-13 13:03:25
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > No co? Nikt nie zechce napisać?
    >
    > Pytam ponownie osoby posiadające konto w Lukasie, ale bez wyciągów:
    > dostaliście w lutym zmiany do regulaminów konta i karty VE ? TAK albo NIE.
    >
    > Co za czasy... prosić się o głupią odpowiedź... :-/

    Pytałeś wcześniej o to czy ktoś kto nie dostaje wyciągów dostał
    informacje o zmianach w regulaminie. Ja wyciągów nie dostaję i zmian w
    regulaminie też nie dostałem więc siedzę cicho. Teraz odpowiadam Nie
    dostałem.

    pzdr
    mirek

  • 23. Data: 2003-10-13 13:21:47
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "mirek krasnowski" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > informacje o zmianach w regulaminie. Ja wyciągów nie dostaję i zmian w
    > regulaminie też nie dostałem więc siedzę cicho. Teraz odpowiadam Nie

    W sumie tak też myślałem, ale miałem nadzieję, że ktokolwiek napisze, że nie
    dostał. Bo tak to nie wiedziałem, czy ludzie olali pytanie, czy faktycznie
    nikt się nie odzywa, bo nikt nie dostał. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 24. Data: 2003-10-13 13:22:47
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "dx" <d...@f...com.pl> napisał w wiadomości

    > TAK

    O. To dziwne. Niech zgadnę - było to razem z listem o wprowadzeniu kodu,
    zamiast kart ID ?

    Przysłali tak, bez wyciągu??

    To ja ich juz zupełnie nie rozumiem..

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 25. Data: 2003-10-13 13:27:40
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > O. To dziwne. Niech zgadnę - było to razem z listem o wprowadzeniu kodu,
    > zamiast kart ID ?

    A ja żadnego listu o zmianie identyfikacji też nie dostałam :-(

    > Przysłali tak, bez wyciągu??
    >
    > To ja ich juz zupełnie nie rozumiem..

    Ja też :-(

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 26. Data: 2003-10-13 14:18:20
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bme6ho$mui$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > Dokładnej daty zmiany nie znam. Infolinia starała się pomóc, ale też
    > troszkę się mieszali z datami. Był to luty 2003 w każdym razie.

    Napisane jest na tych kartkach, co dostalem, "od lutego 2003" - no to chyba
    od 1 lutego.

    --
    Robert

  • 27. Data: 2003-10-13 14:24:49
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Napisane jest na tych kartkach, co dostalem, "od lutego 2003" - no to
    chyba
    > od 1 lutego.

    Infolinia zeznawała coś z 17 lutego i 21. No ale jeden kit kiedy. Ważne, że
    w lutym. A październik mamy.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 28. Data: 2003-10-13 16:16:18
    Od: "Marcin" <n...@i...pl>

    > Regulamin prowadzący do regulaminu kartyu VE w Lukasie prowadzi do
    > regulaminu VC.

    Błąd już został naprawiony
    http://www.lukas.com.pl/download/visa_electron.pdf

  • 29. Data: 2003-10-13 16:31:50
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Błąd już został naprawiony
    > http://www.lukas.com.pl/download/visa_electron.pdf

    Szkoda tylko, że dalej jest to regulamin z 2001 roku. A gdzie ten z lutego?
    Ba, a gdzie ten ze wczoraj [bo też była zmiana PODOBNO]?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 30. Data: 2003-10-13 18:35:11
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > sprawdziłem, co mam z Lukasa. Regulaminy eKonta i VE mam po jednym
    > (więc stare), ale do VC mam "zmiany do regulaminu /.../ VC /.../
    > obowiązujące od marcxa 2003"

    No to też Cię nie poinformowali o zmianie regulaminów konta i VE.

    Zresztą strony internetowej też nie poinformowali. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara