  • 1. Data: 2002-12-04 11:45:24
    Temat: LUKAS i token
    Od: "RobertO" <r...@s...pl>

    Tylko się wkurzam ostatno na ten bank.
    2 tygodnie zepsuł mi się token. Poszedłem do banku, wymieniłem. Miało być
    bez prowziji (zgodnie z taryfą).
    Jakież moje było zdiwienie jak zobaczyłem że zdjeli z konta 95 zł. Ta ja
    znów do Banku, a tam, że tak , za oni się pomylili, ale żeby to odwrócić
    musze złożyc odwołanie do Wrocławia, no i złożyłem i tak się już bujam ponad
    2 tygodnie a zwrotu jak nie było tak nie ma.
    Wkurza mnie to że za pomyłkę kogoś z banku to ja muszę slatać po bankach i
    interweniować osobiście, jakby nie mogli tego załatwić wewnątrz. Jeszcze się
    okaże że mi nie zwrócą tej prowizji!!! Pomijam już fakt odsetek i braku
    środków na koncie (to dla mnie szczegół).
    Nie mówiąc o ich ostatnich problemach z dostępem do systemu oraz samym
    systemie (np. zakładając zlecenie musiałem robić to dzisiaj chyba z 10 razy
    zanim mi się to udało. zawsze wywałoło moi pustą stronę na którymś etapie)

  • 2. Data: 2002-12-05 16:57:31
    Temat: Re: LUKAS i token
    Od: s...@p...onet.pl

    Nie wiem po co do Wrocławia?
    Placówka zrobiła błąd to powinna go naprawić !
    Nie ma konieczności pisania do centrali, musisz być po prostu bardziej
    stanowczy. Prowizję przecież może skorygować placówka.
    Jak coś to porozmawiaj z dyrektorem placówki.

    cześć

  • 3. Data: 2002-12-06 07:22:56
    Od: "RobertO" <r...@s...pl>

    własnie po dokładnie 3 tygodniach zwrócili....