  • 1. Data: 2004-03-22 23:51:45
    Temat: [LUKAS] Nowa usługa w oddziale - póki co w Katowicach
    Od: "skorz" <s...@p...pl>

    Witam !

    Gdy otwierano nową placówkę w Katowicach (na miejsce likwidowanej w
    Carrefourze) pojawił się w placówce nowy element - prawan z napisem
    "transakcje e-bank". Ponieważ na pbb nie było nic o żadnych nowościach w
    LUKASie więc mnie to nie interesowało ;))) Dzisiaj jednak spytałem co to
    jest. Okazało się że stoi tam komp z którego można mieć bezpośredni dostęp
    do konta w placówce przez e-bank. Następnym razem jak będę to wybiorę się z
    tokenem i zajrzę za parawan ;))))

    Póki co jest to tylko w placówce w Katowicach (na Warszawskiej). Jak się
    sprawdzi będzie tego więcej. Tak jak więc jak chcecie mieć w swoich LUKASach
    terminale to zapraszam do Katowic żeby "się sprawdziło" :))

    pzdrwm
    skorz

  • 2. Data: 2004-03-23 08:41:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    skorz <s...@p...pl> wrote:
> [...]
    > się sprawdzi będzie tego więcej. Tak jak więc jak chcecie mieć w
    > swoich LUKASach terminale to zapraszam do Katowic żeby "się

    Wydaje mi sie, ze widzialem w placowce na Natolinie (tej z Kawy czy Lokaty).
    Wiec wychodziloby, ze nie tylko Katowice ;)

  • 3. Data: 2004-03-23 08:52:22
    Od: "skorz" <s...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Wydaje mi sie, ze widzialem w placowce na Natolinie (tej z Kawy czy
    > Lokaty). Wiec wychodziloby, ze nie tylko Katowice ;)

    Czyżby dysponentka mnie oszukała ?
    Oj nieładnie... ;))

    pzdrwm
    skorz

  • 4. Data: 2004-03-23 10:42:44
    Od: z...@p...onet.pl

    Podobno w placówce w Gliwicach na Zwycięstwa przymierzają się do tego?

    Kłopot w tym, że lokalik mają mały, ale w rogu, po lewej, gdzie stoi ekspres
    kawowy, mógłby się zmieścić stolik z kompem (a ekspres dałoby się przesunąć,
    lub przenieść do lokaliku szefowej).

    Stoisko dla użytkowników może się obejść w zupełności bez parawanu.

    Nakład inwestycyjny niewielki (ok. 2k), a jaki efekt marketingowy !! ;)

  • 5. Data: 2004-03-23 12:17:09
    Od: "Jolab" <j...@p...onet.pl>

    W banku BPH też to wprowadzili ,
    nie wiem czy już we wszystkich oddziałach stoja stoliki z komputerem
    ale w dwóch placówkach które odwiedzam w Katowicach mam juz dostęp do konta
    przez internet :)

  • 6. Data: 2004-03-23 18:15:18
    Od: Maacek <m...@p...com>

    Tue, 23 Mar 2004 09:41:00 +0100, na pl.biznes.banki, Michał 'Amra'
    Macierzyński napisał(a):

> [...]
    W Łodzi conajmniej w 2 placówkach na Piotrkowskiej są takie stanowiska.
    Także kawa całkiem niezła, ale wkurzają kolejki.
    Pozdrawiam JB.

  • 7. Data: 2004-03-23 21:34:29
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik skorz <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...home.net.pl...
> [...]
    LUKASach
    > terminale to zapraszam do Katowic żeby "się sprawdziło" :))
    W Lublinie na Lubartowskiej jest od otwarcia oddziału jakieś hmmm 2 miesiace
    temu

  • 8. Data: 2004-03-23 21:39:40
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 23 Mar 2004 19:15:18 +0100, Maacek <m...@p...com> wrote:

    > W Łodzi conajmniej w 2 placówkach na Piotrkowskiej są takie stanowiska.

    przy Piotrkowskiej sa dwie placówki w ogóle. Jest takie coś pod nr
    119? Bliżej pl.Wolności rzeczywiście jest.

    >Także kawa całkiem niezła, ale wkurzają kolejki.

    Na Widzewie jest lepiej - tak wynika z moich doświadczeń.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2004-03-23 21:39:43
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 23 Mar 2004 11:42:44 +0100, z...@p...onet.pl wrote:

    >Nakład inwestycyjny niewielki (ok. 2k), a jaki efekt marketingowy !! ;)

    2k? Chyba euro...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2004-03-24 15:22:11
    Od: z...@p...onet.pl

    > 2k? Chyba euro...

    Otóż nie!

    Do tego celu wystarcza skromniutki zestaw: komp+CRT+klepaczka+gryzoń w cenie
    (nowy) ok.1,5k maks.

    Można tez postawić zestaw z 'demobilu' - też wystarczy, a koszt grubo mniejszy.
    Kompa wystarczy połączyć z istniejącą siecią, wcześniej zorganizować/dokupić
    mały stolik i krzesło lub taboret... i stanowisko gotowe.

    Aha! Taniej będzie gdyby zrezygnować z krzesła, wówczas interesant będzie
    musiał na stojąco szybciej załatwiać swoje transakcje, więc kolejki
    oczekujących nie będzie ;)
    No i mniej miejsca na stanowisko wyjdzie w takim układzie ;)