  • 11. Data: 2004-03-24 20:36:56
    Temat: Re: [LUKAS] Nowa usługa w oddziale - póki co w Katowicach
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 24 Mar 2004 16:22:11 +0100, z...@p...onet.pl wrote:

    >Otóż nie!
    >
    >Do tego celu wystarcza skromniutki zestaw: komp+CRT+klepaczka+gryzoń w cenie
    >(nowy) ok.1,5k maks.

    może wystarcza, ale ten w Lukasie to HP z monitorem LCD i z Win2000
    albo XP (nie pamiętam) i to chyba w wersji Proffesional.
    Za 1500 raczej nie kupisz nowego PCta z Windows i monitorem.

    >Aha! Taniej będzie gdyby zrezygnować z krzesła, wówczas interesant będzie

    w Lukasie nie ma siedzonka :-)

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2004-03-25 17:43:32
    Od: z...@p...onet.pl

    > może wystarcza, ale ten w Lukasie to HP z monitorem LCD i z Win2000
    > albo XP (nie pamiętam) i to chyba w wersji Proffesional.
    > Za 1500 raczej nie kupisz nowego PCta z Windows i monitorem.

    A poco HP a zwłaszcza LCD i Win?
    Można wyciągnąć 'ze strych' stare kineskopowe, które przed zakupem LCD używali.
    Win nie kupuje się do kazdego dostawianego kompa - kupuje się
    licencję 'hurtową'.
    Poza tym jest darmowy Linux z jeich netszkapą ;)

    > w Lukasie nie ma siedzonka :-)

    To już wyrzucili? Dawno tam nie byłem, ale pamiętam, że przy załatwianiu
    biznesu siedziałem przy stoliku z babeczką obsługującą kompa i kasę.

  • 13. Data: 2004-03-25 19:35:08
    Od: "skorz" <s...@p...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]

    Nie wiem po czym poznałeś że akurat ta wersja Windy - u mnie menu były
    obcięte do katalogu programu, a w nim tylko IE ;))

    Trzeba sobie przypomnieć skróty klawaiturowe ;))

    > A poco HP a zwłaszcza LCD i Win?
    > Można wyciągnąć 'ze strych' stare kineskopowe, które przed zakupem
    > LCD używali.

    Tia, żeby klient miał gorzej niż dysponent ? Zapomnij ;))

    > To już wyrzucili? Dawno tam nie byłem, ale pamiętam, że przy
    > załatwianiu biznesu siedziałem przy stoliku z babeczką obsługującą
    > kompa i kasę.

    Ale to się tyczy tylko tego stanowiska do samodzielnej obsługi - normalne są
    nadal krzesełkowe.

    pzdrwm
    skorz

  • 14. Data: 2004-03-25 21:59:56
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 25 Mar 2004 18:43:32 +0100, z...@p...onet.pl wrote:

    >A poco HP a zwłaszcza LCD i Win?

    mnie pytasz? Zapytaj Lukasa.

    >Win nie kupuje się do kazdego dostawianego kompa - kupuje się
    >licencję 'hurtową'.

    ROTFL. Pewnie darmową, co? AFAIK to i tak OEM najtaniej wychodzi (dla
    nie-edukacyjnych klientów).

    >To już wyrzucili? Dawno tam nie byłem, ale pamiętam, że przy załatwianiu
    >biznesu siedziałem przy stoliku z babeczką obsługującą kompa i kasę.

    zaraz, zaraz: albo piszemy o gadaniu albo o internetowaniu. Gada się
    na siedząco, a klawiszuje na stojaka.

    Dla ustalenia uwagi: ja piszę o stanowisku dostępu do serwisu
    internetowego Lukasa w oddziale w Łodzi (Piotrkowska 20-parę albo
    30-parę, po parzystej stronie).
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 15. Data: 2004-03-25 21:59:58
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 25 Mar 2004 20:35:08 +0100, "skorz" <s...@p...pl>
    wrote:

    >Nie wiem po czym poznałeś że akurat ta wersja Windy - u mnie menu były
    >obcięte do katalogu programu, a w nim tylko IE ;))

    chyba po ctrl-alt-del coś wynikło. Sprawdzę przy okazji.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 16. Data: 2004-03-26 10:42:55
    Od: z...@p...onet.pl

    > Tia, żeby klient miał gorzej niż dysponent ? Zapomnij ;))

    No co? Nie zaprzeczysz, że dysponentki siedząc cały dzień przy monitorach
    kineskopowych które promieniują jak diabli narażają zdrowie za marne
    wynagrodzenie. Im przede wszyskim (dysponentkom) należało się
    wymienić 'rentgeny' na LCD. Klient przecież załatwia tylko kilka chwil i to raz
    na maks. parę dni, więc mu to promieniowanie nie zaszkodzi ;)

    > Ale to się tyczy tylko tego stanowiska do samodzielnej obsługi - normalne są
    > nadal krzesełkowe.

    Aha! Nie kapnąlem się, że o to chodzi - nie miałem jeszcze okazji widzieć takie
    stoisko dla klienta :)

  • 17. Data: 2004-03-26 13:14:06
    Od: "skorz" <s...@p...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > wymienić 'rentgeny' na LCD. Klient przecież załatwia tylko kilka
    > chwil i to raz na maks. parę dni, więc mu to promieniowanie nie

    Twoje rozumowanie jest słuszne, więc proponuję jak najszybciej usunąć ten
    wątek żeby ktoś z LUKASa przypadkiem tego nie przeczytał ;))

    > Aha! Nie kapnąlem się, że o to chodzi - nie miałem jeszcze okazji
    > widzieć takie stoisko dla klienta :)

    Naprawdę warto ;))

    pzdrwm
    skorz

  • 18. Data: 2004-03-29 10:52:32
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    >chyba po ctrl-alt-del coś wynikło. Sprawdzę przy okazji.

    sprawdziłem. 2000 Professional.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 19. Data: 2004-03-29 11:18:15
    Od: " dezet" <d...@g...pl>

    Maacek <m...@p...com> napisał(a):

    > Także kawa całkiem niezła, ale wkurzają kolejki.

    Kolejki do kawy, czy tak w ogóle? ;)