  • 1. Data: 2004-03-23 00:52:03
    Temat: Jakie eBanki maja najtansze eKarty?
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    Witam,

    Juz wiem, ze w mBanku trzeba wykupic specjalna eKarte,
    za ktora jeszcze placi sie abonament miesieczny :(.

    Standardowa karta wydana przez inteligo
    (tez sie za nia placi co miesiac)
    umozliwia zakupy przez internet?

    Jakie eBanki oferuja najtansze karty platnicze
    umozliwiajace zakupy przez internet?

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2004-03-23 01:17:55
    Temat: Re: Jakie eBanki maja najtansze eKarty?
    Od: "david" <d...@W...o2.pl>

    > Juz wiem, ze w mBanku trzeba wykupic specjalna eKarte,
    > za ktora jeszcze placi sie abonament miesieczny :(.

    kto ci takich głupot naopowiadał ??? w mBanku jest opłata tylko za wydanie
    eKarty 25zł/rok i nie ma żadnego abonamentu !!!

  • 3. Data: 2004-03-23 01:27:07
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > kto ci takich głupot naopowiadał ??? w mBanku jest opłata tylko za wydanie
    > eKarty 25zł/rok i nie ma żadnego abonamentu !!!

    rzeczywiscie;
    musze sie wyspac...

    ps. a jak to wyglada w innych eBankach?
    (jaki jest koszt eKart)

  • 4. Data: 2004-03-23 07:19:46
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Q napisał(a):

    > ps. a jak to wyglada w innych eBankach?
    > (jaki jest koszt eKart)

    Hmmm....nie żebym się czepiał, ale ciężko zajrzeć na strony WWW popularnych
    banków w Polsce i poczytać?

    Jak widzę masz łącze stałe. Nie jest to więc chyba problem?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-03-23 13:27:31
    Od: "RanZuk" <e...@w...pl>

    > Jak widzę masz łącze stałe. Nie jest to więc chyba problem?

    Jak to sprawdzic, ze ktos ma lacze stale. Moglbys objasnic ?
    Dziekuje.

  • 6. Data: 2004-03-23 13:40:27
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    RanZuk napisał:
    > Jak to sprawdzic, ze ktos ma lacze stale. Moglbys objasnic ?
    > Dziekuje.

    Empirycznie! :D

  • 7. Data: 2004-03-23 15:37:13
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Jak to sprawdzic, ze ktos ma lacze stale. Moglbys objasnic ?

    jak to jak?!
    otworzylem z Markusem kanal telepatyczny ;)

  • 8. Data: 2004-03-23 15:40:36
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Hmmm....nie żebym się czepiał, ale ciężko zajrzeć na strony WWW
    popularnych
    > banków w Polsce i poczytać?

    nie;
    spoko;
    nie czepiasz sie;
    to ja marudze :( ...

    ostatnio czytam o e-bankach po nocach
    (bo tylko wtedy mam jakis tam czas)
    a poniewaz jestem nowy w temacie
    to nieraz cos przeczytam a potem panikuje
    bo ...przekrecilo mi sie cos :)

    > Jak widzę masz łącze stałe. Nie jest to więc chyba problem?

    "Hmmm....nie żebym się czepiał, ale" jest to zbyt daleko posunieta
    implikacja ;)

  • 9. Data: 2004-03-23 17:55:26
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    RanZuk napisał(a):

    > Jak to sprawdzic, ze ktos ma lacze stale. Moglbys objasnic ?
    > Dziekuje.

    Prawym klawiszem myszy w Twoim OE i właściwości

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*