  • 1. Data: 2004-03-22 22:33:22
    Temat: Pomoc przy referacie
    Od: "Kaczmar" <k...@t...pl>

    Witam

    Mam mały problem:) Pracuje jednocześnie studiując zaocznie i jako warunek
    zaliczenia przedmiotu dostałem referat " Porownianie zabezpieczen polskich
    bankow internetowych na przykladzie Inteligo i Citibank." dodatkowo taki oto
    dopisek:P (Oprocz dokladnego porwonania oczekuje przemyslen i wnioskow, klienci
    obu tych bankow stali sie nie dawno celem ataku oszustow...)

    Moja wielka prośba polega na tym by jakiś dobry samarytanin podesłał mi jakieś
    linki które pomogły by mi napisac ten referat lub nawet gotową prace (jeżeli
    ktoś takową posiada:D) - nie ide na łatwizne - poprostu niemam zbytnio czasu by
    się tym zając i szukam pomocy między innymi pisząc posta na tym forum.

    Z gory dzięki za wszelką pomoc...

    Pozdrawiam
    Kaczmar

  • 2. Data: 2004-03-22 22:40:27
    Temat: Re: Pomoc przy referacie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kaczmar <k...@t...pl> wrote:
    > gotową prace (jeżeli ktoś takową posiada:D) - nie ide na łatwizne -
    > poprostu niemam zbytnio czasu by się tym zając i szukam pomocy między
    > innymi pisząc posta na tym forum.

    Khem - na innych grupach napisaliby Ci, ze nie kazdy musi byc magistrem...
    Moze zaproponuj pieniadze, to sie ktos skusi ? :))))))))

  • 3. Data: 2004-03-22 22:55:26
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Khem - na innych grupach napisaliby Ci, ze nie kazdy musi byc magistrem...
    > Moze zaproponuj pieniadze, to sie ktos skusi ? :))))))))

    Sponsoring? ;) Gdybyś był kobietą to może fajny Bartol umówiłby się z
    Tobą :D

    K.

    P.S. Amra - dlaczego Darek jest głupi (?) ;)

  • 4. Data: 2004-03-23 08:42:17
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_> wrote:
    > P.S. Amra - dlaczego Darek jest głupi (?) ;)

    Kurde, czytac pl.test ;) chyba nie masz co robic ;)))
    P.S. A skad ja moge wiedziec dlaczego? :) Po prostu jest :)

  • 5. Data: 2004-03-23 09:44:02
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kaczmar" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Moja wielka prośba polega na tym by jakiś dobry samarytanin podesłał mi
    jakieś
    > linki które pomogły by mi napisac ten referat

    Witam,

    Przejrzyj sobie na początek newsy na temat ostatnich oszustw i prób
    phishingu:
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/news.html?thread_id
    =198

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 6. Data: 2004-03-24 13:24:02
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Kurde, czytac pl.test ;) chyba nie masz co robic ;)))
    > P.S. A skad ja moge wiedziec dlaczego? :) Po prostu jest :)

    No to witam w klubie "Głupi i głupszy", durniu ;)

    MSPANC