  • 1. Data: 2004-03-22 22:16:49
    Temat: Oferta z Multibanku (VGold) - brać?
    Od: "Rafal" <r...@o...pl>

    Witam,
    Dzwonili dzisiaj do mnie z multibanku... chcieli mi wcisnąć "na specjalnych
    warunkach" Visę Gold z dość wysokim limitem. Te "specjalne warunki" to
    koszt zawydanie 120zł (ponoć normalnie jest 2x taki) + jedynie deklaracja -
    bez zaświadczenia o zarobkach ( cwaniaki - takowe mają, bo mam u nich kredyt
    mieszkaniowy :) )
    Obecnie posługuję się Visą "zwykłą" Citibanku, limi o połowę niższy niż tego
    ale: z kredytu ponad grace period i tak nie korzystam, limit nigdy nie
    został "poważnie zaatakowany" więc spoko wystarcza... z citi i obsługi ich
    karty jestem generalnie zadowolony, z Multibanku - nie za bardzo.
    Jest sens brać tą ich kartę i "odpuścić" Citi?? (dwie nie są mi
    potrzebne..) W zasadzie jedyna różnica o zamiana "zwykłej" na "gold" ...
    kwestie "prestiżu" dla mnie nie mają znaczenia, jest więc jakiś sensowny
    argument za zamianą??

  • 2. Data: 2004-03-22 22:56:25
    Temat: Re: Oferta z Multibanku (VGold) - brać?
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@d...emaila.pl>

    Rafal wrote:
> [...]
    > potrzebne..) W zasadzie jedyna różnica o zamiana "zwykłej" na "gold" ...
    > kwestie "prestiżu" dla mnie nie mają znaczenia, jest więc jakiś sensowny

    wg mnie nie ma, za rok będą Cię chcieli skasować na 240zł,
    a w Citim możesz wznowienie zawse wynegcjować na zero

    MJ

  • 3. Data: 2004-03-23 08:08:54
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Mariusz A. Jasiński" <n...@d...emaila.pl> napisał:

> [...]

    Jeśli nie potrzebujesz limitu wiekszego niz 10 tys., to weź może zwykła Vise.
    od visy citi rozni sie tym - ze jest rozliczana w euro i kursy sa dobre; jest
    tez sporo tansza

    > wg mnie nie ma, za rok będą Cię chcieli skasować na 240zł,
    > a w Citim możesz wznowienie zawse wynegcjować na zero

    tylko ze w citi SAMO ubezpieczenie kosztuje 78zl/rok, czyli wiecej niz koszt
    _zwyklej_ karty w multi

  • 4. Data: 2004-03-23 16:24:27
    Od: "Dareko" <d...@p...fm>

    > tylko ze w citi SAMO ubezpieczenie kosztuje 78zl/rok, czyli wiecej niz
    koszt
    > _zwyklej_ karty w multi

    To idź i zgub kartę inną niż w Citi albo zapomnij Pinu , wtedy zaczną Ci się
    problemy .W Citi płacisz za ubezpieczenie i to wszystko, mogąci 100 nowych w
    roku dostarczać za darmo.A zresztąkto lubi raporty policyjne , których
    wymagają w każdym innym banku nawet przy zastrzeżeniu karty pomimo że
    ściągająz ciebie nawet 75 zyli

    Dareko

  • 5. Data: 2004-03-23 19:09:54
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Dareko" <d...@p...fm> napisał:
> [...]
    > roku dostarczać za darmo.A zresztąkto lubi raporty policyjne , których
    > wymagają w każdym innym banku nawet przy zastrzeżeniu karty pomimo że

    Wydaje mi się , ze przy takiej częstotliwosci gubienia kart (100/rok), to lepiej
    sobie odpuścic jakiekolwiek karty. Niewiele sie skorzysta w ciagu roku z
    karty.... ;-)))

  • 6. Data: 2004-03-23 20:54:39
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    Użytkownik "Dareko" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    > To idź i zgub kartę inną niż w Citi albo zapomnij Pinu , wtedy zaczną Ci się
    > problemy .
    dlaczego w Multi mają być problemy, gdy zapomnisz PIN? Po prostu ustalasz nowy przez
    infolinię i po kłopocie.

    --
    _________________
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-03-26 20:43:22
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Dareko" <d...@p...fm> writes:

    > To idź i zgub kartę inną niż w Citi albo zapomnij Pinu , wtedy zaczną Ci się
    > problemy .W Citi płacisz za ubezpieczenie i to wszystko,

    ... co powinien wiedziec klient, jak rozumiem.

    > mogąci 100 nowych w
    > roku dostarczać za darmo.

    Ktos tego potrzebuje?

    > A zresztąkto lubi raporty policyjne , których
    > wymagają w każdym innym banku nawet przy zastrzeżeniu karty pomimo że
    > ściągająz ciebie nawet 75 zyli

    ??? W banku kosmicznym?

    Raporty policyjne :-) Dawno nikt podobnych rzeczy tu nie wymyslal.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH