  • 1. Data: 2004-01-31 14:08:30
    Temat: LUKAS Bank - Pytania i Odpowiedzi.
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Hmmm ... Dnia 04/01/2004 o godzinie 18:34:32 zadałem pytanie za
    pośrednictwem zakładki w e-lukasie wymienionej w temacie ...

    Temat: Nowa TOiP

    Pytanie o określenie "Czyli przez ostatnie trzy miesiące Twoje średnie
    miesięczne wpływy wyniosły minimum 2.000 zł na LUKAS e-Konto PRO. Przez
    ostatnie trzy miesiące wpłaty na konto powinny być realizowane regularnie w
    każdym miesiącu." A jak jest w moim przypadku ? Dokonywałem zmiany statusu
    konta z konta E-Konto na E-Konto PRO.

    Na tak skomplikowane pytanie bank nie wydalił odpowiedzi do teraz ... W TOiP
    jest wyraźnie napisanew, że jak wpływalo mi przez ostatnie 3 miechy minimum
    2000 na e-PRO to luz, nie mam opłat .. mi wpływało spokojnie ... ale nie
    przez 3 na e-PRO tylko miesiąc .. bo z zwykłego e zmieniłem na PRO miesiąc
    przed wprowadzeniem TOiP ...

    Obawiam się , że pytanie krąży między "SZPECJALISTAMI" .... Jak myślicie ...
    Ile miesięcy będą się jeszcze zastanawiać ?

    Pozdrawiam
    SP na L4

  • 2. Data: 2004-01-31 15:44:59
    Temat: Re: LUKAS Bank - Pytania i Odpowiedzi.
    Od: d...@p...onet.pl

> [...]
    > każdym miesiącu." A jak jest w moim przypadku ? Dokonywałem zmiany statusu
    Jak myślicie ...

    JA STAWIAM, ŻE JAK ZA eKONTO PRO, CZYLI MUSISZ MIEĆ 2000ZŁ.

    > Ile miesięcy będą się jeszcze zastanawiać ?

    Zadzwoń na Lukaslinię i zapytaj, aby to sprawdzono, może jakiś bug ?

    pozdr.

  • 3. Data: 2004-02-01 00:31:57
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zadzwoń na Lukaslinię i zapytaj, aby to sprawdzono, może jakiś bug ?

    Albo zwykłą pocztą elektryczną - info @ lukasbank.com.pl - nawet odpowiadają
    ! :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 4. Data: 2004-02-01 09:18:26
    Temat: LUKAS Bank - Sygnalizacja pobrania odsetek z tytulu wykorzystania kredytu w koncie ....Bylo juz .. RECYDYWA
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Hi ... i 2 raz z mojej strony ta sama sprawa ...

    http://www.kopernet.eu.org/~promilek/przemysl/lbrotf
    l.jpg

    Poprzednim razem jak napisalem, ze widze jakies odsetki karne za
    przekroczenie kwoty przyznanej o 0,00 pln powiadziano mi (napisano) , ze
    bede to widzial next time jako odsetki umowne ...

    Tak tu ufac panienkom z cc Lukasa ... sciemniaja ;)

    Pozdrawiam
    SP na L4