  • 1. Data: 2004-01-31 10:32:47
    Temat: BPH Sezam -przelew
    Od: "JerzyR" <j...@n...klub.chip.pl>

    mam pytanie,
    jak ostatnio zrobilem przelew w BPH (przez internet) to wyskoczyl komunikat,
    ze przelew zrealizowany czy jakos tak.
    Ale jak dzisiaj zrobilem przelew to komunikat byl, ze przelew przyjety do
    realizacji.
    Moze ktos wie kiedy BPH "robi" faktycznie przelewy?

    JerzyR

  • 2. Data: 2004-01-31 13:09:14
    Temat: Re: BPH Sezam -przelew
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@n...klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Moze ktos wie kiedy BPH "robi" faktycznie przelewy?

    Nie znam się na samej bankowośći e Bepehu ... ale na proste rozumowanie -
    robiłeś przelew w roboczy przed sesją elixiru - więc dali ci komunikat, że
    zrealizowany , bo defacto przelew wyszedł tego samego dnia do wskazanego
    banku i tam też tego dnia dotarł ...

    Dziś robiąc przelew dostałeś tai komunikat , bo dziśprzelew ten nie będzie
    zrealizoway - nie ma w kirze takich maniaków jak ja , co by pracowali i w
    soboty i niedziele ... Twój przelew będzie zrealizowany 1 sesją (1 z której
    korzysta bank) w najbliższy dzieńroboczy , tj 02/02/2004 ).

    Pozdrawiam

    SP na L4

  • 3. Data: 2004-01-31 18:46:42
    Od: "JerzyR" <j...@n...klub.chip.pl>

    > soboty i niedziele ... Twój przelew będzie zrealizowany 1 sesją (1 z
    której
    > korzysta bank) w najbliższy dzieńroboczy , tj 02/02/2004 ).

    domyslalem sie, ze tak jest, ale dalej nie wiem jak czesto i wjakich
    godzinach BPH robi/przesyla przelewy
    dla innego banku (chyba mBank) ktos pisal w jakich godzinach
    JerzyR

  • 4. Data: 2004-01-31 19:17:57
    Od: "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > godzinach BPH robi/przesyla przelewy
    > dla innego banku (chyba mBank) ktos pisal w jakich godzinach

    http://www.bphpbk.pl/pl/klienci_indywidualni/rozlicz
    enia/przelewy

  • 5. Data: 2004-02-01 08:29:24
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Użytkownik "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > http://www.bphpbk.pl/pl/klienci_indywidualni/rozlicz
    enia/przelewy

    Poczytałem i tradycyjnie zaliczyłem ROTFLA ;)

    Pamiętam już takie teksty:

    - Panie Stasio, co Pan mówi, wpłacałam ELEKSEREM (EXELEM ; TYM NO ZAKLĘCIEM
    ; I INNE OPCJE) ...

    Najzabawniejsze, że banki same ogłupiają swoich klientów i używają
    oficjalnie nazw dla przelewów "Przelew zwykły", "Przelew pilny", "Przelew
    szybki", "Przelew szybki" "Przelew drogi", "Przelew tani" ..... i takie tam

    I człowiek ni cholery nie wyciągnie informacji od takiego pacjenta , jak
    wpłata była dokonana ... czy elixir ? ... JEŚLI TAK - KTÓRA SESJA .... Ehhh
    .... No ale taka rola banków .... ogłup swojego klienta ... będzie
    wierniejszy ????

    Wprowadź system kar (opłat;>) .... zobaczysz kto kochał cię ponad życie ?
    ROTFL ...

    pozdrawiam
    SP na L4