  • 1. Data: 2004-01-31 06:38:14
    Temat: VV Bank vs Inteligo - poradzcie :)
    Od: "Arczi777" <a...@o...pl>

    Siamanko Wszystkim

    Od 3 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem internetowego konta Inteligo,
    wcześniej miałem konto w PKO BP
    Tp poprostu rewelacja móc wszystko załatwić z domu za pomocą internetu
    ogólnie jestem zadowolony
    mam założoną lokate ( co prawda nie za dużo ale zawsze cos :)
    ale... apetyt rosnie w miare jedzenia :))

    dzisiaj czytam o koncie w Volksvagen Bank i tam jest oprocentowanie lokaty
    4,5 % a nie tak jak w Inteligo 3,5 % - czysty zysk ????
    no i przelewy za darmo :) w Inteligo 0,99 pln
    no i z kazdego bankomatu wyplata za darmo powyzej 400 pln a ponizej oplata
    tylko 1,5 pln
    same zalety ???
    Warto sie "przenieść" ???
    no i czy warto sie "pakowa" w karte srebrną ?? dałbym rade na saldo 2000 z
    3 miesięcy

    Napiszcie kto ma konto jak widzicie bank VV
    Dzięki za wszystkie odpowiedzi

    Życzę mięłgo dnia

    Arczi

  • 2. Data: 2004-01-31 07:40:36
    Temat: Re: VV Bank vs Inteligo - poradzcie :)
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Arczi777" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > no i czy warto sie "pakowa" w karte srebrną ?? dałbym rade na saldo 2000
    > 3 miesięcy

    dziwne (nawet dla mnie, ale takie mam info z infolinii) - pakiet srebrny
    mozesz miec dopiero po jakims czasie posiadania pakietu standardowego (3m?),
    skoro pytasz, to zapewne nie jestes jeszcze ich klientem, wiec najpierw
    musisz zalozyc pakiet standardowy
    pakiet srebrny mnie samego neci - ale trzeba sie zastanowic czy wart dla
    ciebie 120 rocznie, ja dalbym za niego 90 :-))))

  • 3. Data: 2004-01-31 14:35:25
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 31 sty 2004,Arczi777 napisal(a) taki ciekawy
    tekst-wart przeczytania :

> [...]
    > internetu ogólnie jestem zadowolony
    > mam założoną lokate ( co prawda nie za dużo ale zawsze cos :)
    > ale... apetyt rosnie w miare jedzenia :))

    Jesli dla samego oprocentowania lokat to warto zalozyc sama lokate w
    DominetBanku od 5-6%

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!