  • 1. Data: 2002-02-04 19:52:43
    Temat: [LUKAS BANK] - Wysokie oprocentowanie !!!
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Lukas Bank nie zdecydował się na obniżkę oprocentowania ROR-ów ani lokat!

    W tej chwili oprocentowanie LUKAS E-KONTA PRO wynosi 9,00!!! a np. wirtualny
    mBank daje tylko 8,65!!!(oprocentowanie nominalne).

    Czy banki wirtualne dalej mają rację bytu? Czy nie powinny przemyśleć obniżek!??

    Cześć

  • 2. Data: 2002-02-04 20:36:33
    Temat: Re: [LUKAS BANK] - Wysokie oprocentowanie !!!
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

> [...]
    > mBank daje tylko 8,65!!!(oprocentowanie nominalne).
    >
    > Czy banki wirtualne dalej mają rację bytu? Czy nie powinny przemyśleć

    Nie mów hop.
    Po prostu pozostałe banki nie są tak szybkie. Zaczekaj tydzień lub dwa...

    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

  • 3. Data: 2002-02-04 20:56:46
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Lukas tez pewnie obnizy za chwilke, ale to pokazuje, ze banki wirualne (mBank
    czy Inteligo) stracily swoja glowna zalete.

    Ja tam wole internetowe konto z oddzialami.

  • 4. Data: 2002-02-04 21:13:23
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Lukas tez pewnie obnizy za chwilke, ale to pokazuje, ze banki wirualne
    (mBank
    > czy Inteligo) stracily swoja glowna zalete.

    ogólnie to gdyby na początku nie byłyby takie atrakcyjne to nie udaloby sie
    im
    przyciagnać takiej duzej liczby klientow

    teraz nie beda sie szczegolnie roznily od pozostalych bankow
    jak juz to na niekorzysc

    jak to mawiaja

  • 5. Data: 2002-02-04 22:17:25
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

> [...]
    wirtualny
    > mBank daje tylko 8,65!!!(oprocentowanie nominalne).

    Tylko że aby mieć 9% to trzeba mieć 5000 albo kosztuje to 7 zł

    Dla lokaty powiedzmy 3 000
    po 30 dniach mamy:
    mBank: 21,32 zł
    Lukas: 22,19 zł (-7 zł) = 15,19 "efektywnie" 6,16 % + token :-))

    Dla lokaty 10 000
    po 30 dniach mamy:
    mBank: 71,10 zł
    Lukas: 73,97 zł

    Pominę już drobny fakt, że:
    mBank raczej nie obniży
    a Lukas raczej nie zostawi.

    > Czy banki wirtualne dalej mają rację bytu? Czy nie powinny przemyśleć
    obniżek!??

    mają :-))

    BAH

  • 6. Data: 2002-02-05 08:48:10
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    BAH napisał(a) w wiadomości: <3c5f0836$1@news.vogel.pl>...

    >wirtualny
    >
    >Tylko że aby mieć 9% to trzeba mieć 5000 albo kosztuje to 7 zł

    Zapomniales jednak o takim MALYM drobiazgu ze za te 7zl masz:

    Vise Classic
    token
    wyciagi papierowe do domu.

    Policz ile to kosztuje w tych wirtualnych

  • 7. Data: 2002-02-05 08:58:48
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > W tej chwili oprocentowanie LUKAS E-KONTA PRO wynosi 9,00!!! a np. wirtualny
    > mBank daje tylko 8,65!!!(oprocentowanie nominalne).

    Poczekaj 2 tygodnie. Lukas ma ten zwyczaj ze obniza zawsze dwa tygodnie pozniej
    niz wszyscy. I teraz tez obnizy (zastanawia sie tylko o ile)

    > Czy banki wirtualne dalej mają rację bytu? Czy nie powinny przemyśleć
    obniżek!??

    Nad obnizkami sie nie mysli. Obnizki sie wprowadza. ;)
    Pozdrowienia
    Kobraa

  • 8. Data: 2002-02-05 09:17:26
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Czy banki wirtualne dalej mają rację bytu? Czy nie powinny przemyśleć
    obniżek!??

    Interfejs Lukasa jest slabiutki. Wole mBank.

  • 9. Data: 2002-02-05 09:18:48
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "ROBBO" <r...@s...ec.pl> wrote in message news:a3o68e$92f$1@news.tpi.pl...
    > wyciagi papierowe do domu.

    Zakładam, że widziałeś te wyciągi :-)))) Jasne, że jest to jakiś plus, ale
    opis przelewów jest żałosny - i to jest fakt.

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2002-02-05 12:05:56
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    Krzysztof Kowalski napisał(a) w wiadomości: ...

    >Zakładam, że widziałeś te wyciągi :-)))) Jasne, że jest to jakiś plus, ale
    >opis przelewów jest żałosny - i to jest fakt.

    Ale jest :) a wyciagi mam bo ma lukasowe konto.
    Wkazym razie to nie jest tak ze te 7zl to za nic sie placi