  • 1. Data: 2002-02-04 19:50:04
    Temat: Niedrogie konto z Maestro/Majsterkard z inetem
    Od: "Tiger" <l...@p...e.pl>

    Ostatnio trochę się opuściłem w węszeniu po bankowych ofertach. Jadę
    niedługo na upragniony urlop do Eurolandu i poszukuję konta, gdzie dostane
    kartę w systemie Europay, bez zdzierstwa. Propozycje?

    Dzięki za pomoc.

    LS

  • 2. Data: 2002-02-04 19:53:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    BZWBK

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-02-04 20:36:27
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On Mon, 4 Feb 2002 20:50:04 +0100, "Tiger" <l...@p...e.pl> wrote:

    >Ostatnio trochę się opuściłem w węszeniu po bankowych ofertach. Jadę
    >niedługo na upragniony urlop do Eurolandu i poszukuję konta, gdzie dostane
    >kartę w systemie Europay, bez zdzierstwa. Propozycje?

    LGnet.

    A poza tym troche ze zdzierstwem, ale karta BOSia i z dosc duzym zdzierstwem
    citibanku moga byc przydatne, szczegolnie do pobierania z bankomatow.

    a.