  • 11. Data: 2002-02-05 12:07:16
    Temat: Re: [LUKAS BANK] - Wysokie oprocentowanie !!!
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    z...@p...onet.pl napisał(a) w wiadomości:
    <2...@n...onet.pl>...
    >obniżek!??
    >>

    >Interfejs Lukasa jest slabiutki. Wole mBank.

    Co !!!!??? no coz jesli uwazasz ze mbank ma bardziej przejrzysty interfejs
    to ja wymiekam.
    Mnie tam sie loty kolor i rozklad menu bardziej podoba.

  • 12. Data: 2002-02-05 12:50:45
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Co !!!!??? no coz jesli uwazasz ze mbank ma bardziej przejrzysty interfejs
    > to ja wymiekam.
    > Mnie tam sie loty kolor i rozklad menu bardziej podoba.

    to ciekawe jak rozne sa opinie, moim zdaniem Lukas jest OK, jak jestes juz w
    srodku, ale mam problem z kolorami i takim przestarzalym wygladem (czyli
    wrazenie estetyczne).

    W mBanku jest bardziej estetycznie, ale funkcjonalnosc nie oczywista.

  • 13. Data: 2002-02-05 12:51:02
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 5 Feb 2002 09:48:10 +0100, w <a3o68e$92f$1@news.tpi.pl>, "ROBBO"
    <r...@s...ec.pl> napisał(-a):

    > Zapomniales jednak o takim MALYM drobiazgu ze za te 7zl masz:
    >
    > Vise Classic

    To jest zaleta.

    > token

    To wada.

    > wyciagi papierowe do domu.

    A to po co???

  • 14. Data: 2002-02-05 16:55:37
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    <r...@p...onet.pl>
    > W mBanku jest bardziej estetycznie, ale funkcjonalnosc nie oczywista.

    Jak dla mnie jest znacznie bardziej oczywista. A już konieczność
    dwukrotnej zmiane menu, by dotrzeć do stanu konta w Lukasie doprowadza
    mnie do szału zawsze.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 15. Data: 2002-02-05 21:42:55
    Od: "Crossmen" <a...@p...onet.pl>

    | Jak dla mnie jest znacznie bardziej oczywista. A już konieczność
    | dwukrotnej zmiane menu, by dotrzeć do stanu konta w Lukasie doprowadza
    | mnie do szału zawsze.

    to jest fakt - powinni nad tym popracowac.....i jeszcze przyspieszyc troche
    "odswiezanie" aktualnej informacji o saldzie.....
    ale poza tym jestem bardzo zadowolony...a korzystam juz 1,5 roku...i nie
    mialem zadnych problemow

    crossmen

  • 16. Data: 2002-02-06 06:34:25
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    Radosław Popławski napisał(a) w wiadomości:
    <4...@4...com>...

    >To jest zaleta.
    >To wada.

    Wada !?? no pewnie papierowe TAN sa lepsze heheh.
    TANa wystarczy podejrzec i zapamietac

    >A to po co???
    Po to zeby wlozyc gdzies na dno szuflady i w razie czego szybko odszukac

  • 17. Data: 2002-02-06 11:30:32
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 6 Feb 2002 07:34:25 +0100, w <a3qioc$mrs$1@news.tpi.pl>, "ROBBO"
    <r...@s...ec.pl> napisał(-a):

    > Wada !?? no pewnie papierowe TAN sa lepsze heheh.
    > TANa wystarczy podejrzec i zapamietac

    Tak, tak i zawinąć w sreberko :))
    A tokena pewnie nie sposób ukraść. :))

    > Po to zeby wlozyc gdzies na dno szuflady i w razie czego szybko odszukac

    Nie po to mam obsługę internetową, by bawić się z papierkami.

  • 18. Data: 2002-02-06 13:46:26
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    Radosław Popławski napisał(a) w wiadomości: ...

    >Tak, tak i zawinąć w sreberko :))
    >A tokena pewnie nie sposób ukraść. :))

    Ale TANa (mbank) nie musze krasc wystarczy ze zobacze cyferki. A token MUSI
    ci ktos fizycznie ukrasc.
    Ja tam TANom nie wierze

  • 19. Data: 2002-02-06 16:40:54
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 6 Feb 2002 14:46:26 +0100, w <a3rc2a$7m8$1@news.tpi.pl>, "ROBBO"
    <r...@s...ec.pl> napisał(-a):

    > Ale TANa (mbank) nie musze krasc wystarczy ze zobacze cyferki. A token MUSI
    > ci ktos fizycznie ukrasc.

    Jeśli je zobaczysz, tzn. że musiałeś mi je ukraść.
    A jeśli ktoś pokazuje TAN-y wszystkim dookoła to już jego problem.

    > Ja tam TANom nie wierze

    Ja też nie, ale patrz, wstukuję i piszą, że podany TAN jest OK ;)).

  • 20. Data: 2002-02-06 16:47:40
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Jasne, ze mozna ukrasc token, ale jest on jeszcze zabezpieczony pinem, a
    wtedy juz troche trudniej z niego skorzystac.
    No, a jak ktos ukradnie TANa, czy liste hasel jednorazowych (a moze to jest
    to samo?, nie jestem pewien) no to zadnych pinow nie musi znac.... tylko
    korzystac :-(((((((

    pozdr - J. (posiadacz listy hasel jednorazowych, ale siostra ma token do
    WBK, wiec moge sie czasem pobawic :-) )