  • 1. Data: 2002-02-04 19:26:00
    Temat: Millennium i net
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    Bylem w oddziale Millennium w Nowym Saczu i zapewniono mnie, iz do konca II
    kwartalu wystarutje obsluga konta przez net. Co mam na ten temat myslec?

  • 2. Data: 2002-02-04 19:50:30
    Temat: Re: Millennium i net
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "minik" <m...@b...pl> wrote in message
    > Bylem w oddziale Millennium w Nowym Saczu i zapewniono mnie, iz do konca
    II
    > kwartalu wystarutje obsluga konta przez net. Co mam na ten temat myslec?

    Może wyślij mejla do B.Kotta? :)

  • 3. Data: 2002-02-04 22:03:21
    Od: <m...@b...pl>

    > Bylem w oddziale Millennium w Nowym Saczu i zapewniono mnie, iz do konca
    II
    > kwartalu wystarutje obsluga konta przez net. Co mam na ten temat myslec?
    Też tak słyszałem - i nawet bardziej się sprecyzowali: czerwiec tego roku
    ;-))
    Pożyjemy zobaczymy!

  • 4. Data: 2002-02-04 23:20:39
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    > Może wyślij mejla do B.Kotta? :)

    Boje sie ze... odpisze =)

  • 5. Data: 2002-02-05 10:23:51
    Od: "Robert Andrzejczuk" <r...@e...pl>

    > Bylem w oddziale Millennium w Nowym Saczu i zapewniono mnie, iz do konca
    II
    > kwartalu wystarutje obsluga konta przez net. Co mam na ten temat myslec?

    Byłem klientem Millenium od samego jego początku, aż do połowy stycznia tego
    roku.
    Tak co 3 mies pytałem się o dostęp do konta przez net i otrzymywałem
    odpowiedź, że najpóźniej za pół roku....
    BTW oni nawet strony nie mają!!!!!
    Robert

  • 6. Data: 2002-02-05 19:58:39
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    Siedzi sobie i zarabia, tak jak inne =)

  • 7. Data: 2002-02-05 19:58:52
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Minik i millenium, a co się stało z Inteligo ;-)
    nmsp
    Grzegorz

  • 8. Data: 2002-02-06 11:29:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Też tak słyszałem - i nawet bardziej się sprecyzowali: czerwiec tego roku
    > ;-))
    > Pożyjemy zobaczymy!

    Jesli w koncu KB24 ruszyl??? :)