  • 21. Data: 2002-02-06 17:18:54
    Temat: Re: [LUKAS BANK] - Wysokie oprocentowanie !!!
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "JOHNNY" <j...@g...pl> wrote in message news:3c615e8c$1@news.vogel.pl...

    > Jasne, ze mozna ukrasc token, ale jest on jeszcze zabezpieczony pinem, a
    > wtedy juz troche trudniej z niego skorzystac.
    > No, a jak ktos ukradnie TANa, czy liste hasel jednorazowych (a moze to
    jest
    > to samo?, nie jestem pewien) no to zadnych pinow nie musi znac.... tylko
    > korzystac :-(((((((

    Jedyny drobiazg to to że nalezy równocześnie "zorganizować" hasło logowania.

    Skoro ktoś jest tak zdolny, ze je zgadnie, to odgadniecie
    Pin-u do tokena to dla niego dziecinna igraszka.

    mBank ma długie (8-20 znaków) hasło logowania i TAN-y
    Lukas ma krótkie (8 zn) hasło logowania i token.

    Dla mnie bezpiecznie jest w obu
    ale taniej i wygodniej w mBanku.

    BAH

  • 22. Data: 2002-02-06 17:20:35
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 6 Feb 2002 17:47:40 +0100, w <3c615e8c$1@news.vogel.pl>, "JOHNNY"
    <j...@g...pl> napisał(-a):

    > No, a jak ktos ukradnie TANa, czy liste hasel jednorazowych (a moze to jest
    > to samo?, nie jestem pewien) no to zadnych pinow nie musi znac.... tylko
    > korzystac :-(((((((

    Powiedz w jaki sposób byś dokonał przelewu z mojego konta, znając moje
    TAN-y?

  • 23. Data: 2002-02-07 08:03:32
    Od: <r...@p...onet.pl>

    A już konieczność
    > dwukrotnej zmiane menu, by dotrzeć do stanu konta w Lukasie doprowadza
    > mnie do szału zawsze.

    masz troszke racji, ale z drugiej strony jak w dzisiejszych czasach niewiele
    brakuje, aby kogos doprowadzic do szalu.

    zycze spokoju i pogody ducha

  • 24. Data: 2002-02-07 09:09:16
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    JOHNNY wrote:

    > Jasne, ze mozna ukrasc token, ale jest on jeszcze zabezpieczony pinem, a
    > wtedy juz troche trudniej z niego skorzystac.

    W temacie mamy zdaje się słowo LUKAS. Widziałeś ty kiedyś token z
    Lukasa?

    pzdr

    Tomek

  • 25. Data: 2002-02-07 12:31:55
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

    > W temacie mamy zdaje się słowo LUKAS. Widziałeś ty kiedyś token z
    > Lukasa?

    Jest. Do e-konto pro za darmo, reszta kont 30 zł.
    Jeśli jakieś większe sumy na koncie, to lukas bez Tokena ma zdecydowanie za
    małe bezpieczeństwo.

    --
    Pozdrawiam,
    Wanias

  • 26. Data: 2002-02-07 13:20:57
    Od: tomw <t...@z...opole.tpsa.pl>

    Wanias wrote:

    > Jest. Do e-konto pro za darmo, reszta kont 30 zł.

    Hehe
    Chodi chyba o to że jest wielkości bryloczka i żadnego pinu stukać nie trzeba.
    Działa cały czas. Więc raczej nie warto go gubić.

    Pozdrawiam
    Tom W

  • 27. Data: 2002-02-07 18:16:58
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    <r...@p...onet.pl>
    > A już konieczność
    > masz troszke racji, ale z drugiej strony jak w dzisiejszych czasach niewiele
    > brakuje, aby kogos doprowadzic do szalu.

    No cóż, w pracy nie mogę sobie pozwolić na tracenie równowagi, a nie
    raz by się na rozmówcę chciało wrzasnąć ;], więc przynajmniej na
    Lukasie sobie odreaguje ;]]

    > zycze spokoju i pogody ducha

    A dziękuję nawzajem :))

    --